Oxidejompa Postat 28 januari 2011 Postat 28 januari 2011 Halloj, är en hyffsat nybörjare på detta och behöver som sagt hjälp. Håller på med en inspelning men kan inte lyckas byta tempo (metronomen) där jag vill att den byter, hur göra? vet ju att det ska gå då jag setat i studio å sett andra göra det men la då tyvärr inte märke till hur man gjorde..
Die Hard (oregistrerad) Postat 28 januari 2011 Postat 28 januari 2011 Under fliken project och sen tempotrack. Det ska stå i manualen också.
oioioi Postat 28 januari 2011 Postat 28 januari 2011 (redigerat) Kolla här: https://www.studio.se/index.php?showtopic=35077 Edit: Die Hard var visst mycket snabbare... Redigerat 28 januari 2011 av oioioi
Oxidejompa Postat 28 januari 2011 Trådstartare Postat 28 januari 2011 Tackar för infon, var inne och pillade lite i tempo track så det släpper nog snart 🙂 Som sagt, tack!
pxm Postat 28 januari 2011 Postat 28 januari 2011 Tack för en bra tråd-lärde mig något nytt om cubase...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.