Jump to content
Annons

Vill tips om en sida med bra ljudeffelter att ladda ned.


pxm

Recommended Posts

Här är en länk till sidan som heter Sound FXpage..

http://www.vionline.com/sound.html

:rolleyes:

Edit:

kanske någon moderator kunde placera den under ämnet `musik och sajttips `istället-

såg inte den först...

Redigerat av pxm
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Fria ljudeffekter innebär bara att de är gratis att använda, förutsatt att du inte tänker lägga dem på en inspelning som du sedan tar betalt för! Dvs. ska du ljudeffektsätta en videofilm om en struts till mormor och ge bort i födelsedagspresent så går det bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fria ljudeffekter innebär bara att de är gratis att använda, förutsatt att du inte tänker lägga dem på en inspelning som du sedan tar betalt för! Dvs. ska du ljudeffektsätta en videofilm om en struts till mormor och ge bort i födelsedagspresent så går det bra.

Men så är det inte alltid. Vissa är ju gratis och kan dessutom användas på inspelningar som man tar betalt för.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu när jag tänker på det:

En annan ball idé att ju att göra effekterna alldeles själv. Det är ju nästan det roligaste som finns och så får man exakt de effekterna man vill ha.

(Här skulle jag skrivit någonting om en kondom som träs över en mik och att det skulle bli en ganska skön jordbävningsFX, men jag ångar mig eftersom att jag inte minns grejen fullständigt 😕

Kul tidsfördriv, thou

Häpp!

Redigerat av CHAE
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

1Soundfx.com

som gratismedlem får man 5 valfria royaltyfree:s sound i månaden...

:rolleyes:

Redigerat av pxm
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

(Här skulle jag skrivit någonting om en kondom som träs över en mik och att det skulle bli en ganska skön jordbävningsFX, men jag ångar mig eftersom att jag inte minns grejen fullständigt 😕

Du menar att du inte minns hur man trär över kådisen? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...