pxm Postat 26 januari 2011 Postat 26 januari 2011 (redigerat) Här är en länk till sidan som heter Sound FXpage.. http://www.vionline.com/sound.html Edit: kanske någon moderator kunde placera den under ämnet `musik och sajttips `istället- såg inte den först... Redigerat 26 januari 2011 av pxm
debatt Postat 26 januari 2011 Postat 26 januari 2011 Fria ljudeffekter innebär bara att de är gratis att använda, förutsatt att du inte tänker lägga dem på en inspelning som du sedan tar betalt för! Dvs. ska du ljudeffektsätta en videofilm om en struts till mormor och ge bort i födelsedagspresent så går det bra.
Drake Postat 26 januari 2011 Postat 26 januari 2011 Fria ljudeffekter innebär bara att de är gratis att använda, förutsatt att du inte tänker lägga dem på en inspelning som du sedan tar betalt för! Dvs. ska du ljudeffektsätta en videofilm om en struts till mormor och ge bort i födelsedagspresent så går det bra. Men så är det inte alltid. Vissa är ju gratis och kan dessutom användas på inspelningar som man tar betalt för. 1
CHAE Postat 26 januari 2011 Postat 26 januari 2011 (redigerat) Nu när jag tänker på det: En annan ball idé att ju att göra effekterna alldeles själv. Det är ju nästan det roligaste som finns och så får man exakt de effekterna man vill ha. (Här skulle jag skrivit någonting om en kondom som träs över en mik och att det skulle bli en ganska skön jordbävningsFX, men jag ångar mig eftersom att jag inte minns grejen fullständigt 😕 Kul tidsfördriv, thou Häpp! Redigerat 26 januari 2011 av CHAE 1
pxm Postat 26 januari 2011 Trådstartare Postat 26 januari 2011 (redigerat) 1Soundfx.com som gratismedlem får man 5 valfria royaltyfree:s sound i månaden... Redigerat 26 januari 2011 av pxm
Die Hard (oregistrerad) Postat 26 januari 2011 Postat 26 januari 2011 (Här skulle jag skrivit någonting om en kondom som träs över en mik och att det skulle bli en ganska skön jordbävningsFX, men jag ångar mig eftersom att jag inte minns grejen fullständigt 😕 Du menar att du inte minns hur man trär över kådisen? 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.