Mctwins (oregistrerad) Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 (redigerat) Det där låter så himmla gött att höra och jag som bara lyssnar på musik. Tack Redigerat 9 maj 2011 av Mctwins
DrHans Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 värst vilken ansamling av svanå promoters det blivit på senaste tiden här... Ja det är väl lite det det går ut på. Att rekommendera saker man gillar och testat. Jag rekommenderar gärna Svanå. Eftersom jag tycker att produkterna och Matts är värda att rekommendera. Ett tag rekommenderade ju alla SP B1:an vare sig de testat den eller inte. Skönt att det är över.
Demonproducenten Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 I alla fall vad jag känner till finns inget bättre koncept att fylla ett rum med. oavsett rummets användning?
Demonproducenten Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Ja det är väl lite det det går ut på. Att rekommendera saker man gillar och testat. Jag rekommenderar gärna Svanå. Eftersom jag tycker att produkterna och Matts är värda att rekommendera. Ett tag rekommenderade ju alla SP B1:an vare sig de testat den eller inte. Skönt att det är över. kommer det vara lika skönt när detta är över? 😉 1
Bunkert Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 oavsett rummets användning? Själv vill jag även sova i välljud ;-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.