Que Postat 25 januari 2011 Postat 25 januari 2011 (redigerat) Försöker efterlikna ljudet som är slingan som ligger i låten fil bifogad Jag har kommit fram till att det är sine, lite delay, lite reverb. Men det är så långt jag kommer, någon som är duktig som vill hjälpa till sitter i sylenth1 finns även i detta klippet Redigerat 25 januari 2011 av Que
k.man Postat 26 januari 2011 Postat 26 januari 2011 Om du menar "orgel"-slingan i Show Me Love så hittar du en preset i Novation V-station som låter skrämmande exakt.
nattvaktaren Postat 26 januari 2011 Postat 26 januari 2011 Vad finns det för likheter mellan Stenes orgelbas i Show Me Love och dom där privatjetmänniskornas Bronski Beat-cover?
Drake Postat 26 januari 2011 Postat 26 januari 2011 Vad finns det för likheter mellan Stenes orgelbas i Show Me Love och dom där privatjetmänniskornas Bronski Beat-cover? "Bägge" börjar på "B"? 1
Que Postat 26 januari 2011 Trådstartare Postat 26 januari 2011 Tack för tipset men jag vill inte ha några presets vill lära mig programmera synthen själv, så håll er till
teh_dude Postat 17 mars 2011 Postat 17 mars 2011 Ljudet till Tell me why, prova square istället för sine. Eller prova att lägga på distortion på sine.
Que Postat 19 april 2011 Trådstartare Postat 19 april 2011 Ljudet till Tell me why, prova square istället för sine. Eller prova att lägga på distortion på sine. Taack!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.