B4mse Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Är sugen på detta ljudkortet lite. Någon som har, eller vet nå´t bra dåligt om det? Annars skulle jag att nå´n rekomendera ett ljudkort i klassen 3 - 6000 kr ca. Ska va för hemstudio. TAck på förhand! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
punkrockdude Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Jag kör med E-MU 1820M och är väldigt nöjd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 2 februari 2005 Dela Postat 2 februari 2005 helt ok kort, precis som alla andra i prisklassen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Disobedient Postat 3 februari 2005 Dela Postat 3 februari 2005 Det är Digidesign HD 96 A/D D/A omvandlare i det kortet och det är ju inte fy skam för det priset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 3 februari 2005 Dela Postat 3 februari 2005 Emulator X = sampler Men det visste du nog? Den ska va bra iallafall.... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChevaN (oregistrerad) Postat 29 oktober 2006 Dela Postat 29 oktober 2006 Tjena! E ute efter ljudkort men ar inte sa erfaren kring detta... Har bara ett pci slot ledigt (fuck) sa jag kan inte skaffa 1820m kortet. Fragan e hur stor skillnaden ar och om ja borde skaffa ett annat kort (finns det ett annat kort som ar lika bra pengar/kvalite massigt?) Jag tenker spela in gitarr/sang/samples. tackar for svar PS. ursekta stavningen men ja sitter vid ett engelskt tangentbord 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 30 oktober 2006 Dela Postat 30 oktober 2006 Om du vill spara PCI-platsen för t ex UAD-1 så varför inte köpa ett bra FW-kort som t ex FireBox, TC-Konnekt, FirePod eller RME FireFace om du har råd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magasin D Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 emu 1616m då? är egentligen för laptop...men "studio" skrev att det fanns adaptrar eller nåt sånt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.