CHAE Postat 29 augusti 2013 Dela Postat 29 augusti 2013 (redigerat) Vad tror ni om färg, font etc? Svart eller mörkblå är ju alltid trevligt men vore det inte lite ball med kaffebrun? 🙂 Håller med hegobald om att det borde vara en "Studio Forum"-logga istället för bara "Studio" (fast det kanske var just det som avhandlades?) Vänligen, CHAE Redigerat 29 augusti 2013 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2013 Dela Postat 29 augusti 2013 [...] Men lite roliga frågor och påståenden är alltid fyndigt [...] Ja! FSA var inne på det där med sitt "Vilket ljudkort ska jag använda?" En annan skön klassiker är ju även "Källa på det?" Fast en långärmad med luva vore också nice.[...] +1 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 30 augusti 2013 Dela Postat 30 augusti 2013 Intresserad! Den gamla var snygg men om ni önskar att göra ett nytt tryck så gör det 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mats Stålbröst Postat 30 augusti 2013 Dela Postat 30 augusti 2013 Chae: smart förslag med färgen kaffebrunt. Då syns ju inte alla fläckar som uppstår när man spiller kaffe sena nätter i studion ... Har tyvärr inte tillgång till bilder på den gamla t-shirten idag, jobbar på distans, men det måste väl vara någon som har ett exemplar kvar i garderoben? Jag ska prata med Olsberg om hur den gamla t-shirten togs fram. /Mats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 augusti 2013 Dela Postat 30 augusti 2013 Fast en långärmad med luva vore också nice. Prisbild 500:-. Kan ju köra nån lista så vi vet hur många som vill ha så man se hur många som är intresserad till det priset. Jag köper gärna två isåfall. //Fs Japp! En luvtröja vore sjysst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 30 augusti 2013 Dela Postat 30 augusti 2013 T-tröja till mig tack. Studio forum logga samt "vilket ljudkort skall jag välja" på ryggen. Najs!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 augusti 2013 Dela Postat 30 augusti 2013 Kaffebrunt låter fint! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 augusti 2013 Dela Postat 30 augusti 2013 T-tröja till mig tack. Studio forum logga samt "vilket ljudkort skall jag välja" på ryggen. Najs!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 30 augusti 2013 Dela Postat 30 augusti 2013 ...eller en länk till bryggtråden, vad säger du slejnard? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 augusti 2013 Dela Postat 30 augusti 2013 Ptjaa varför inte. 😄 En perkkulator! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soundprocessingstudio Postat 30 augusti 2013 Dela Postat 30 augusti 2013 Själv sitter jag och väntar på att det ska komma ett sånt där bra deal "starta en prenumeration och köp ett par billiga hörlurar/mickrofon" erbjudande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
guranisten Postat 30 augusti 2013 Dela Postat 30 augusti 2013 Själv sitter jag och väntar på att det ska komma ett sånt där bra deal "starta en prenumeration och köp ett par billiga hörlurar/mickrofon" erbjudande. Mer erbjudande till folket. Är ingen prenumerant ännu så kom igen nu och locka mig med en bra deal 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 31 augusti 2013 Dela Postat 31 augusti 2013 Chae: smart förslag med färgen kaffebrunt. Då syns ju inte alla fläckar som uppstår när man spiller kaffe sena nätter i studion ... [...] Mjo lite så 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 augusti 2013 Dela Postat 31 augusti 2013 Jag tycker det ska stå "Endast kommunister och skogsmullar gillar Studio Forum!" 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 31 augusti 2013 Dela Postat 31 augusti 2013 Jag tycker det ska stå "Endast kommunister och skogsmullar gillar Studio Forum!" 😑 "Källa på det?" 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 augusti 2013 Dela Postat 31 augusti 2013 "Jag kommer strax älskling, men nån har fel på forat!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 31 augusti 2013 Dela Postat 31 augusti 2013 [...] OT: Vilken otroligt bisarr gura du har som avatar, guranisten 😳😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
guranisten Postat 31 augusti 2013 Dela Postat 31 augusti 2013 OT: Vilken otroligt bisarr gura du har som avatar, guranisten 😳😆 Om jag inte har helt fel är den gjord till Pat Metheny..... måste va jobbigt att stämma skiten 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 10 september 2013 Dela Postat 10 september 2013 Hur ser det ut med tshirtsplanerna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2013 Dela Postat 11 september 2013 Japp! En luvtröja vore sjysst! Luvtröjor är för brottslingar. Alla mördare nu för tiden har luvtröjor. Är det en sån man vill ha, av nån skum anledning, så är det bättre att det inte står nåt på den, så man inte blir för lättidentifierad, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 11 september 2013 Dela Postat 11 september 2013 Luvtröjor är för brottslingar. Alla mördare nu för tiden har luvtröjor. Är det en sån man vill ha, av nån skum anledning, så är det bättre att det inte står nåt på den, så man inte blir för lättidentifierad, 😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wwilton Postat 24 september 2013 Dela Postat 24 september 2013 Gillar idén med en Studio T-shirt eftersom jag inte har någon! Sen måste jag bara fråga: Vad är det för j*vla trams med att det skulle tryckas "Vilket ljudkort ska jag köpa?" osv? Jag tycker det är att se rakt ner på nybörjare (som är lika välkomna hit som alla andra). Ett forum tycker iallafall jag är till för folk som har samma intresse och brinner för samma sak oavsett vilken nivå man är på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 24 september 2013 Dela Postat 24 september 2013 Studio Forum - Inte för mycket kryddor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 september 2013 Dela Postat 24 september 2013 Studio Forum - plojty-plojty hittepå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 24 september 2013 Dela Postat 24 september 2013 Räcker med att det står "Studio Forum" eller något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 september 2013 Dela Postat 24 september 2013 Eller varför inte forum.studio.se med kaffebruna comic sans- bokstäver på vit t-shirt. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 september 2013 Dela Postat 24 september 2013 Eller varför inte forum.studio.se med kaffebruna comic sans- bokstäver på vit t-shirt. 😑 😄 Någon vart inne på en luvjacka/tröja innan också. En tockendäringa skulle jag inte vara ett dugg svår på 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 25 september 2013 Dela Postat 25 september 2013 Studio forum - Nästan som ett matlagningsforum! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 25 september 2013 Dela Postat 25 september 2013 Studio Forum - plojty-plojty hittepå ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 25 september 2013 Dela Postat 25 september 2013 "Studio Forum - Mer än Längstah (tyvärr)" 😱 Haha, nu vet jag: "Studio Forum - 😱" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.