Gubben i Kalmar Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 Kalle kom in till mig och undra om det inte gick att beställa fler Studio T-shirt:s. 🥰 Vad säger redaktören, dom gamla börjar bli urtvättade även om kvalitén är bra. Vänligen Gubben i Kalmar och grabben Kalle. 1
linuskarlsson Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 Instämmer till 100%. Min är både urtvättad och urväxt. 😉
D Vibe Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 Jepp, behöver ännu en ny jag med. De slits rätt fort de där har jag märkt. Har köpt två stycken hittills. Kanske dags att utforma en ny? Iofs var den gamla jävligt snygg.
Gubben i Kalmar Postat 22 januari 2011 Trådstartare Postat 22 januari 2011 😄 OLSBERG - FIXA!!! Stackars Olsberg, han vet säkert inte vad som väntar honom på måndag. Men blir vi bara tillräckligt många så...... 😎 Vänligen Kalle och Gubben i Kalmar
hegobald Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 Hmm.. Kan vi inte vara överens om en "Forum Studio" T-shirt i stället.. Köper tyvärr knappt tidningen >_< Däremot har jag brassat bra många inlägg i forumet! =) 2
Frekvensspektrumanalysator Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 ja, det kan stå "vad ska jag välja för ljudkort" på ryggen ;D 1
laxlaxlax Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 Hmm.. Kan vi inte vara överens om en "Forum Studio" T-shirt i stället.. Haha brudarna skulle älska det.
therocker Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 Haha brudarna skulle älska det. Och på ryggen en bild på oss alla med skägg 🙂 2
Mats Stålbröst Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Klart ni ska få en t-shirt om ni vill ha det ... vill ni ha ett helt nytt tryck, eller det gamla hederliga? Och hur mycket får den kosta? /Mats
hellfog Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Klart ni ska få en t-shirt om ni vill ha det ... vill ni ha ett helt nytt tryck, eller det gamla hederliga? Och hur mycket får den kosta? /Mats Härligt. Hur såg den gamla ut? och hur mycket kostade den?
BluesBoy Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Har aldrig haft någon, så jag är intresserad. 🙂 Finns den gamla på bild någonstans?
guranisten Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Jag också är intresserad av en och hur den gamla såg ut
Sonefors Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Jag vill lätt ha en ny. Den gamla växte jag ur för fyra år sedan 🙂 Nytt tryck eller inte spelar ingen roll. Men lite roliga frågor och påståenden är alltid fyndigt. Runt 200:- kanske? Det är ju vad en MQ T-shirt brukar kosta 🙂
Sonefors Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Fast en långärmad med luva vore också nice. Prisbild 500:-. Kan ju köra nån lista så vi vet hur många som vill ha så man se hur många som är intresserad till det priset. Jag köper gärna två isåfall. //Fs 2
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.