Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Kalle kom in till mig och undra om det inte gick att beställa

fler Studio T-shirt:s. 🥰

Vad säger redaktören, dom gamla börjar bli urtvättade även om

kvalitén är bra.

Vänligen

Gubben i Kalmar och grabben Kalle.

• Gilla 1
Annons
Postat

Jepp, behöver ännu en ny jag med. De slits rätt fort de där har jag märkt. Har köpt två stycken hittills.

Kanske dags att utforma en ny? Iofs var den gamla jävligt snygg.

Postat

Jag vill också beställa...

:rolleyes:

Postat

oooo...jag är på. OLSBERG - FIXA!!!

• Gilla 1
Postat

😄

OLSBERG - FIXA!!!
:rolleyes:

Stackars Olsberg, han vet säkert inte vad som väntar

honom på måndag.

Men blir vi bara tillräckligt många så...... 😎

Vänligen

Kalle och Gubben i Kalmar

Postat

Hmm.. Kan vi inte vara överens om en "Forum Studio" T-shirt i stället.. Köper tyvärr knappt tidningen >_< Däremot har jag brassat bra många inlägg i forumet! =)

• Gilla 2
  • 2 år senare...
Postat

Klart ni ska få en t-shirt om ni vill ha det ... vill ni ha ett helt nytt tryck, eller det gamla hederliga? Och hur mycket får den kosta?

/Mats

Härligt. Hur såg den gamla ut? och hur mycket kostade den?

Postat

Jag vill lätt ha en ny. Den gamla växte jag ur för fyra år sedan 🙂 Nytt tryck eller inte spelar ingen roll. Men lite roliga frågor och påståenden är alltid fyndigt. Runt 200:- kanske? Det är ju vad en MQ T-shirt brukar kosta 🙂

Postat

Fast en långärmad med luva vore också nice. Prisbild 500:-. Kan ju köra nån lista så vi vet hur många som vill ha så man se hur många som är intresserad till det priset. Jag köper gärna två isåfall.

//Fs

• Gilla 2

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.