Gubben i Kalmar Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 Kalle kom in till mig och undra om det inte gick att bestĂ€lla fler Studio T-shirt:s. đ„° Vad sĂ€ger redaktören, dom gamla börjar bli urtvĂ€ttade Ă€ven om kvalitĂ©n Ă€r bra. VĂ€nligen Gubben i Kalmar och grabben Kalle. 1
linuskarlsson Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 InstĂ€mmer till 100%. Min Ă€r bĂ„de urtvĂ€ttad och urvĂ€xt. đ
D Vibe Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 Jepp, behöver Ànnu en ny jag med. De slits rÀtt fort de dÀr har jag mÀrkt. Har köpt tvÄ stycken hittills. Kanske dags att utforma en ny? Iofs var den gamla jÀvligt snygg.
CArebratt Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 Kan inte göra annat Ă€n att hĂ„lla med! đ
Gubben i Kalmar Postat 22 januari 2011 TrĂ„dstartare Postat 22 januari 2011 đ OLSBERG - FIXA!!! Stackars Olsberg, han vet sĂ€kert inte vad som vĂ€ntar honom pĂ„ mĂ„ndag. Men blir vi bara tillrĂ€ckligt mĂ„nga sĂ„...... đ VĂ€nligen Kalle och Gubben i Kalmar
hegobald Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 Hmm.. Kan vi inte vara överens om en "Forum Studio" T-shirt i stÀllet.. Köper tyvÀrr knappt tidningen >_< DÀremot har jag brassat bra mÄnga inlÀgg i forumet! =) 2
Frekvensspektrumanalysator Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 ja, det kan stÄ "vad ska jag vÀlja för ljudkort" pÄ ryggen ;D 1
laxlaxlax Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 Hmm.. Kan vi inte vara överens om en "Forum Studio" T-shirt i stÀllet.. Haha brudarna skulle Àlska det.
therocker Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 Haha brudarna skulle Ă€lska det. Och pĂ„ ryggen en bild pĂ„ oss alla med skĂ€gg đ 2
Mats StÄlbröst Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Klart ni ska fÄ en t-shirt om ni vill ha det ... vill ni ha ett helt nytt tryck, eller det gamla hederliga? Och hur mycket fÄr den kosta? /Mats
hellfog Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Klart ni ska fÄ en t-shirt om ni vill ha det ... vill ni ha ett helt nytt tryck, eller det gamla hederliga? Och hur mycket fÄr den kosta? /Mats HÀrligt. Hur sÄg den gamla ut? och hur mycket kostade den?
BluesBoy Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Har aldrig haft nĂ„gon, sĂ„ jag Ă€r intresserad. đ Finns den gamla pĂ„ bild nĂ„gonstans?
guranisten Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Jag ocksÄ Àr intresserad av en och hur den gamla sÄg ut
Sonefors Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Jag vill lĂ€tt ha en ny. Den gamla vĂ€xte jag ur för fyra Ă„r sedan đ Nytt tryck eller inte spelar ingen roll. Men lite roliga frĂ„gor och pĂ„stĂ„enden Ă€r alltid fyndigt. Runt 200:- kanske? Det Ă€r ju vad en MQ T-shirt brukar kosta đ
Sonefors Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Fast en lÄngÀrmad med luva vore ocksÄ nice. Prisbild 500:-. Kan ju köra nÄn lista sÄ vi vet hur mÄnga som vill ha sÄ man se hur mÄnga som Àr intresserad till det priset. Jag köper gÀrna tvÄ isÄfall. //Fs 2
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.