Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej igen!

Va i helvete, det går ju inte att installera Protools 8Le med min Avid MBox Mini.

Tre skivor ingår. Installer - Audio,Loops & Sounds och training Video.

Har bifogat ytterligare ett fönster som poppade upp. Har Cubase 4Le med ett gammalt E-Mu ljudkort. Ska jag formatera om hela datorn å installera win7 igen -eller ska jag kanske ta bort de gamla ljudprogrammen samt ljudkort.

Det skulle medkomma ett papper på reg.nr,serienr,samt nåt mer nr. Denna "lapp" har jag bifogat å undrar bara om jag missat. Authorizationnr finns ju på fodralet med ytterligare koder existerar inte. OM de gör de VART fins dom?

Denna lapp följde u inte med

post-26817-0-77425100-1295650885_thumb.jpg

Annons
Postat (redigerat)

Hejsan

Registrera dig på Avids hemsida, då använde man registreringskortet förr i tiden iaf och fick då koder. Vet inte hur det är nu, men du ska registrera dig där hur som helst så du får uppdateringar som du har rätt till osv.

Den bilden du bifogade i annan tråd sa ju bara att din volym har fler än 11 tecken vilket kan bli ett problem för pro tools, eller licenser eller va det stod. Så fattade jag rutan iaf. Kan du inte döpa om dina volymer?

EDIT: Vänta lite...foljde inte lappen med? Det ska den ju göra. Köpte du detta nytt eller beg? DEt kan ju i och för sig ha kommit något nytt registreringssätt som jag itne vet om då det va ett tag sedan jag installerade LE på någon dator.

MVH

Anders

Redigerat av Gizmozis
Postat

Hejsan

Registrera dig på Avids hemsida, då använde man registreringskortet förr i tiden iaf och fick då koder. Vet inte hur det är nu, men du ska registrera dig där hur som helst så du får uppdateringar som du har rätt till osv.

Den bilden du bifogade i annan tråd sa ju bara att din volym har fler än 11 tecken vilket kan bli ett problem för pro tools, eller licenser eller va det stod. Så fattade jag rutan iaf. Kan du inte döpa om dina volymer?

EDIT: Vänta lite...foljde inte lappen med? Det ska den ju göra. Köpte du detta nytt eller beg? DEt kan ju i och för sig ha kommit något nytt registreringssätt som jag itne vet om då det va ett tag sedan jag installerade LE på någon dator.

MVH

Anders

Nä, ingen lapp följde med. Bara autoriseringsnr. authorization som det väl heter haha....

Köpte den ny i affär.

Ha det

• 2 veckor senare...
Postat

Köppte samma paket för ungefär ett år sedan, och de ska finnas en sån lapp med. Gjorde de iaf för mig.

Har du kollat så att den inte åkt in i någon manual eller något?

För den lappen ligger löst och det står saker på båda sidorna.

Hoppas de löser sig!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.