HoboRec Postat 21 januari 2011 Postat 21 januari 2011 Musiken inspelad av mig. Filmad i Lettland av någon jag inte minns. Redigerad av mig. http://www.youtube.com/watch?v=Hc1sxvbEOU0 Släpper nya plattan "Punkjävlar" 25e Februari! 1
Badertheinvader Postat 21 januari 2011 Postat 21 januari 2011 Omg! klockrent! där satt man fredag sjukt bra låt och jävligt bra producerat skulle jag vilja säga förutom att det distade på slutet (?) det lät som det sen om det var något som hände hos mig det vet jag inte 😄
HoboRec Postat 21 januari 2011 Trådstartare Postat 21 januari 2011 Har inte hört att det distar på slutet, men det kan bero på att jag drog på "liveljudet" precis på slutet. Kanske är youtube som peakar eller något sånt. Tack för uppmuntran hur som helst!
Naargrimh Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 Låter mycket bra =) Videon är mycket bra redigerad. Avskyr videos där trummslag osv inte stämmer in med musiken.
sadomachine (oregistrerad) Postat 13 februari 2011 Postat 13 februari 2011 Tjockt fett med brett...., eller nåt. Skitbra sång verkligen. Kanon helt enkelt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.