Bagge Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 (redigerat) När en långhårig hårdrockare får en utmaning av en kompis att på tjugo minuter göra så sjuk technolåt som möjligt, och om det långhåriga kräket samtidigt har damp kan det inte bli bra. När han sen inte sovit på massa timmar och sätter sig och gör en "musikvideo" omkring halv tio på morgonen. då blir det bara galet.. 😉 LÅTNAMN: Damptechno ARTIST/GRUPP: Bagge GENRE: Dundertechno LÅTLÄNGD: 0:49 KOMPOSITÖR: Bagge PRODUCENT: Bagge INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: wmv STORLEK: 3.4 mb STATUS: Färdig låt med musikvideo LÅTLÄNK:låt De flesta bilderna i videon är tagna på repning med mitt och addic59´s band aeonic. 😛 Redigerat 1 februari 2005 av Bagge
Bagge Postat 1 februari 2005 Trådstartare Postat 1 februari 2005 hehe.. ska tänka på det.. men för att inte vara expert på techno och bara haft 20 minuter på mig är jag ganska nöjd.. 😳
Lundin Postat 2 februari 2005 Postat 2 februari 2005 karusell-techno? 😄 .. det var en kul idé med videon.
Bagge Postat 2 februari 2005 Trådstartare Postat 2 februari 2005 det är helt galet sjukt.. känns som man får ett ångestanfall eller något. vissa har även hänvisat till en fluginvasion.. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.