Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej på er,

Nu är det dags för mig att ta en paus från forumet. Jag går en riktigt intensiv vår till mötes, med mycket att göra på universitetet och många låtar att skriva klart. Då är det hög tid att för en stund sluta fokusera på det tekniska och bara låta idéerna strömma fritt. När jag återvänder hoppas jag ha ett gäng riktigt sköna instrumentallåtar att bjuda på 🙂

Till dess; hade kalas och sluta för guds skull inte älta oväsentligheter, petitesser och detaljer in absurdum (rör vs. modellering, analogt vs. digitalt, monitorer vs. hifi, märkeskabel vs. lampsladd, pc vs. mac, Fender vs. Gibson etc etc etc...) 😄

Ta hand om er!

Peace!

//Anton

Redigerat av AnthonyS
  • Gilla 2
Annons
Postat

Lycka till med plattan och med pluggandet...vi hörs...

mvh

:rolleyes:

• 3 månader senare...
Postat

Då var man tillbaka!

Och tusan vad ni har gnabbats utan mig, tro inte att jag inte har sett det... 😆

Postat

När jag återvänder hoppas jag ha ett gäng riktigt sköna instrumentallåtar att bjuda på 🙂

Var har du dom då?

Postat

Var har du dom då?

Ah. Den detaljen ja 🙂

Tackar som frågar!

Faktum är att skrivandet gått riktigt bra, över förväntan faktiskt. Men jag har inte kommit alls så långt

med inspelningarna som jag hade hoppats. Planen är att råklipp med iaf två låtar ska spelas in nu under

maj, men det beror på när jag får de nya prylarna jag beställt. Jag var ju så otroligt dum att jag sålde

min Axe-Fx Ultra som jag köpte i höstas och väntetiden på en ny är ju bisarr... Den var ett oumbärligt

verktyg, och jag behöver den verkligen ty jag kommer inte att kunna spela in med riktiga stackar på ett

tag. Där är läget.

Postat

Lycka till med platta och plugg! 🙂

/CHAE

Tack! 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.