AnthonyS Postat 15 januari 2011 Postat 15 januari 2011 (redigerat) Hej på er, Nu är det dags för mig att ta en paus från forumet. Jag går en riktigt intensiv vår till mötes, med mycket att göra på universitetet och många låtar att skriva klart. Då är det hög tid att för en stund sluta fokusera på det tekniska och bara låta idéerna strömma fritt. När jag återvänder hoppas jag ha ett gäng riktigt sköna instrumentallåtar att bjuda på 🙂 Till dess; hade kalas och sluta för guds skull inte älta oväsentligheter, petitesser och detaljer in absurdum (rör vs. modellering, analogt vs. digitalt, monitorer vs. hifi, märkeskabel vs. lampsladd, pc vs. mac, Fender vs. Gibson etc etc etc...) 😄 Ta hand om er! Peace! //Anton Redigerat 15 januari 2011 av AnthonyS 2
pxm Postat 15 januari 2011 Postat 15 januari 2011 Lycka till med plattan och med pluggandet...vi hörs... mvh
AnthonyS Postat 29 april 2011 Trådstartare Postat 29 april 2011 Då var man tillbaka! Och tusan vad ni har gnabbats utan mig, tro inte att jag inte har sett det... 😆
Freddy Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 När jag återvänder hoppas jag ha ett gäng riktigt sköna instrumentallåtar att bjuda på 🙂 Var har du dom då?
AnthonyS Postat 29 april 2011 Trådstartare Postat 29 april 2011 Var har du dom då? Ah. Den detaljen ja 🙂 Tackar som frågar! Faktum är att skrivandet gått riktigt bra, över förväntan faktiskt. Men jag har inte kommit alls så långt med inspelningarna som jag hade hoppats. Planen är att råklipp med iaf två låtar ska spelas in nu under maj, men det beror på när jag får de nya prylarna jag beställt. Jag var ju så otroligt dum att jag sålde min Axe-Fx Ultra som jag köpte i höstas och väntetiden på en ny är ju bisarr... Den var ett oumbärligt verktyg, och jag behöver den verkligen ty jag kommer inte att kunna spela in med riktiga stackar på ett tag. Där är läget.
AnthonyS Postat 29 april 2011 Trådstartare Postat 29 april 2011 Lycka till med platta och plugg! 🙂 /CHAE Tack! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.