Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

så kan väl jag också spela?

Nejmen skämt o sidor. han är en grym trummis med ett jävla knyck i kroppen. tycker doock det blir lite för mycket koklockor o liknande ibland.

Postat

sjukt bra, jag säger som jag brukar säga. Skillnaden mellan en bra och medelmåttig musiker ligger ofta i dynamiken. Och inte i varje del av en låt utan att musikern kan anpassa dynamiken i varje slag.

Postat

Grymt bra! Åtminstone fram till 6 minuter in, sen tappade jag lite av intresset när han mest satt och visade hur snabb han var med stockarna.. Har inte lyssnat på hela än dock.

Postat

^wow-jag är ingen trummis men jag tyckte det här var bättre....^

:rolleyes:

Postat

Han var grym! Imponerande.

Man såg väldigt tydligt dock vilka trummisar har tagit efter: Tomas Lang, Marco Minneman och John Blackwell. :rolleyes:

Men det som stack ut i solot var hans ascoola takt nån gång i takt där han spela så djävulskt snabbt med högerhanden på virveln. Helt sick. 😄

• Gilla 1
Postat

Grymt juste trummis... första videon alltså.

Postat

Grym snubbe!

Snacka om enhandsvirvel ...

Här är annars en gammal favorit.

• Gilla 1
Postat (redigerat)

Njaee trots att jag är gammal trummis själv så tycker jag nog att trumsolo är bland det tråkigaste som finns. Möjligen kan man tänka sig att det är kul att se Gene krupa eller så, men det är mest för att han showade så mycket när han hade sina trumsolo. 🙂

Redigerat av Egghuvud
Postat

Då måste jag ju dela med mig av mitt favoritframförande av min favorittrummis:

Postat

trumsolon blir ju bara mer å mer ointressanta ju fler man ser tycker jag...

sorry

Tyvärr så är det så för mig med, trummis och allt.

Fast dom är ju imponerande att checka in.

Postat

😱 ...

Riktigt imponerande! Men oerhört oansvariga föräldrar som inte sätter på ungen hörselskydd! 😠

Postat

fan, ungar kommer undan med att vara hur kassa som helst på vad som helst bara för att dom är just ungar.

😳 .. du menar att vilken treåring som helst skulle klara av att spela sådär?

Postat

Grym snubbe!

Snacka om enhandsvirvel ...

Här är annars en gammal favorit.

Jävlar! Man kan ju undra hur hans händer ser ut 😄. Grymt bra! Undrar om han har någon ring på fingret för att få det metalliska ljudet mot cymbalerna?

Gillade musiken skarpt också! Uppenbarligen tre grymma musiker!

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.