pxm Postat 12 januari 2011 Postat 12 januari 2011 Syncrosoftt licens LCC till CuBase AI 4 stänger ned cubase för mig efter ominstallation. När jag skall starta Syncrosoft LCC igen för att trycka på refresh (enligt hjälpavsnittet) så hänger sig LCC programmet sig hela tiden. Någon som har en lösning eller något bra tips ????
pxm Postat 12 januari 2011 Trådstartare Postat 12 januari 2011 bump!!! allvarligt-jag måste ha hjälp med detta !!!!!
Claes Holmerup Postat 12 januari 2011 Postat 12 januari 2011 Har du uppdaterat till senaste versionen?
Claes Holmerup Postat 12 januari 2011 Postat 12 januari 2011 Har du någon virusdödare eller liknande igång, som kanske har blockerat något vid ominstallationen...?
pxm Postat 12 januari 2011 Trådstartare Postat 12 januari 2011 har använt cc-clenaer för avinstallation och filstädning nu,skall stänga ned avg:n och installera om..återkommer.....
pxm Postat 12 januari 2011 Trådstartare Postat 12 januari 2011 Fortfarande likadant-det går att starta upp 5 gånger sedan slår det ifrån !!!!!! fattar inte vad problemet är mer än att LCC troligen gör det. ........ mitt exemplar är äkta och koden är rätt och jag har verification key. .
pxm Postat 12 januari 2011 Trådstartare Postat 12 januari 2011 Jag mailar till steinberg support och skriver i svaret jag får i den här tråden sedan.........
pxm Postat 12 januari 2011 Trådstartare Postat 12 januari 2011 testa följande: https://www.steinberg.net/en/support/knowledgebase_new/show_details/kb_show/how-to-uninstall-the-elicenser-control-centerlicense-control-center/kb_back/2020.html Se här under punkt 1 hur du installerar i overwrite mode: https://www.steinberg.net/en/support/knowledgebase_new/show_details/kb_show/usb-elicensersteinberg-key-details-tips-and-troubleshooting/kb_back/2020.html svaren från steinberg support..testar dem nu .mitt windows var i konflikt med LCC .... 1
Claes Holmerup Postat 12 januari 2011 Postat 12 januari 2011 Skitbra att du postade lösningen också! 🙂 Det är något som glöms bort av de flesta annars... 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.