Disobedient Postat 31 januari 2005 Dela Postat 31 januari 2005 Har kollat jämförelserna och kan leva med att inte köra SX, men det är två saker som jag inte riktigt vet vad de är som SL saknar... * Adaptive and configurable track mixer * Extended mixer view Är de viktiga funktioner?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 31 januari 2005 Dela Postat 31 januari 2005 "Är de viktiga funktioner??" Nej! 😛 Det handlar bara om att ha en utökad mixer där man kan visa inserts och dylikt vilket ej är möjligt i SL. Kan vara lite bökigt till en början om man är van att kunna göra det men man lär sig snabbt att använda Edit VST fönstret eller Inspectorn. /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Disobedient Postat 1 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 1 februari 2005 Aha, du menar att man inte kan se hela mixfönstret eller? Vad man har för inserts och sends och så? Det finns en knapp i SX där man kan utöka mixern på höjden, är det det som saknas? Tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Det finns en knapp i SX där man kan utöka mixern på höjden, är det det som saknas? Japp! /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Disobedient Postat 1 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 1 februari 2005 Men, vart sköter man inserts och sends ifrån i SL då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 "Kan vara lite bökigt till en början om man är van att kunna göra det men man lär sig snabbt att använda Edit VST fönstret eller Inspectorn." /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
börnen (oregistrerad) Postat 2 februari 2005 Dela Postat 2 februari 2005 Och hur mycket bättre är SL versus SE då? Vad skulle jag få om jag uppgraderade mig till SL? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmixmaster Postat 2 februari 2005 Dela Postat 2 februari 2005 SX har surroundstöd också, det har väl inte SL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 2 februari 2005 Dela Postat 2 februari 2005 Och hur mycket bättre är SL versus SE då? Vad skulle jag få om jag uppgraderade mig till SL? Här finns en jämförelse mellan SE, SL och SX: http://www.steinberg.net/WebVideo/Steinber...ison_en_35K.pdf - och så en lista på vad som har tillkommit i SX3, jämfört med SX2, som är med i ovanstående jämförelse: http://www.steinberg.net/WebVideo/cubasesx...uresEnglish.pdf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
börnen (oregistrerad) Postat 2 februari 2005 Dela Postat 2 februari 2005 Vad är det för skillnad på SX och SL:s "VST engine 2.3" och den som finns i SE? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tryff Postat 2 februari 2005 Dela Postat 2 februari 2005 Jag känner mig inte begränsad i SE...så varför uppgradera? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torre Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 VARFÖR bara en undo/redogång i SE? Otroligt frustrerande... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 Man får helt enkelt göra rätt från början... 🙂 Ärligt talat har jag aldrig använt Undo i mer än ett steg, trots att jag kör SX2 (ja - jag ska uppgradera så småningom...) - så jag ser inte det som ett problem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 Om jag bara hade haft en undo/redo nivå i mitt pro tools system skulle jag förmodligen blivit slaktad av arga musiker vars inspelningar jag slarvat bort. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Perew (oregistrerad) Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 VARFÖR bara en undo/redogång i SE? Otroligt frustrerande... Nää det finns ju en undolista i SE där du kan ångra typ allt du har ändrat på under en session. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torre Postat 1 mars 2005 Dela Postat 1 mars 2005 Okej, visste inte 😳. Har inte programmet utan läste bara specsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.