Valle Postat 30 mars 2011 Postat 30 mars 2011 Och var ska det hållas den här gången — Elite Plaza Hotel? 😉
laxlaxlax Postat 31 mars 2011 Postat 31 mars 2011 Nånstans med sköna stolar! Det får jag säga Loop misslyckades med i val av förra stället. Och det var det enda jag bad om.
drloop (oregistrerad) Postat 31 mars 2011 Postat 31 mars 2011 Jojo, raljera ni om valet av ställe... det blev av och det var trevligt. Skall försöka tillgodo se dina behov laxen, du dissade faktiskt det stället som hade sköna stolar 😉
laxlaxlax Postat 31 mars 2011 Postat 31 mars 2011 Jojo, raljera ni om valet av ställe... det blev av och det var trevligt. Skall försöka tillgodo se dina behov laxen, du dissade faktiskt det stället som hade sköna stolar 😉 Falsarium! Det skulle jag aldrig!
drloop (oregistrerad) Postat 31 mars 2011 Postat 31 mars 2011 Falsarium! Det skulle jag aldrig! Hähä!...
Valle Postat 31 mars 2011 Postat 31 mars 2011 [internal joke] Ta ett ställe där möbler, väggar och golv är täckta med plast... och jag vet en som flippar ut 😄 [/internal joke]
drloop (oregistrerad) Postat 31 mars 2011 Postat 31 mars 2011 [internal joke] Ta ett ställe där möbler, väggar och golv är täckta med plast... och jag vet en som flippar ut 😄 [/internal joke] 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.