Jump to content
Annons

IRL i Göteborg 29 januari

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)
Postat

Barhäng var det, inte äta lax på linneduk eller?

Som sagt vi kan ju dra oss vidare om vi så tycker när vi tröttnat.

Annons
Postat

Barhäng var det, inte äta lax på linneduk eller?

Som sagt vi kan ju dra oss vidare om vi så tycker när vi tröttnat.

Yes yes.. nåväl. Ska göra mitt bästa, blir bara så nervös bland en massa högdjur. Det här är liksom min kulturella utgångspunkt:

2263945486_7b211e5851.jpg

( Sökord: Filthy farmer )

drloop (oregistrerad)
Postat

Funkar fint...

Det är ju olika mässor och det speglar vilka som är i baren...

Vi kanske skulle välja en annan tidpunkt för IRLen...

http://www.scifiworld.se/

🙂

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Vänta nu... ???

SKojade bara.... vi kan köra under sci fi mässan med, då blir det nog inte bara studio-ufos i baren om man säger så...

Redigerat av drloop
Postat

Du kommer att veta direkt utan på förhand lämnade ledtrådar, jag lovar. Om du är en av "oss"... 😉

Nu har jag köpt tågbiljetter samt bokat rum på Gothia Towers, så den här IRL:en får jävlar i det inget annat än bli av! 😄

Hehe. Lovar att hälsa på dig först 😉

drloop (oregistrerad)
Postat

Du kommer att veta direkt utan på förhand lämnade ledtrådar, jag lovar. Om du är en av "oss"... 😉

Nu har jag köpt tågbiljetter samt bokat rum på Gothia Towers, så den här IRL:en får jävlar i det inget annat än bli av! 😄

Jag börjar nog bli gammal och långsam...

Men nu hajade jag...

EFTERFESTEN FIXAD!!!!! WOHO!!!!!!

😉

drloop (oregistrerad)
Postat

Ojoj, som på turné!

Postat

EFTERFESTEN FIXAD!!!!! WOHO!!!!!!

scared.gif

Valle: Säg till att du vill ha hederlig gammal CRT på hotellrummet.. 🙂 [../..] Skulle nog vissla ner i gatan gött hela vägen ner från tornet.

😄

drloop (oregistrerad)
Postat

Har du en tunntv på ditt rum Valle så gårt efterfesten fete bort!

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag kommer att ha på mig en svart kavaj med vita smala ränder och en sjal runt skallen.

Har rakad skalle och kan se ut som Jonas Gardell, Reinfeldt, Bagge eller Onkel Fester. Välj själv!

Vi ses!

Postat (redigerat)

Jag kommer att ha på mig en svart kavaj med vita smala ränder och en sjal runt skallen.

Har rakad skalle och kan se ut som Jonas Gardell, Reinfeldt, Bagge eller Onkel Fester. Välj själv!

Vi ses!

Eller Olsberg. 😛

Jag kommer ha nån skjorta, mörka byxor och är snaggad å halvflint samt kommer ha minst en Heineken i handen.

Redigerat av Memphis
Postat

OK, ingen baksmälla... Men det är ju ingen måttstock. 😉

Jag vill tacka Dr Loop och övriga gänget för en jävligt trevlig kväll!

(Sitter just nu och njuter av den underbara morgonsolen över Göteborg från 17:våningen. Fantastiskt!)

• Gilla 1
drloop (oregistrerad)
Postat

Vaknade präxis. Tack. Det var kul. Återkommer med skandalerna när jag vaknat ordentligt. 🙂

Vaddå Olsberg förresten?

Postat

Han har också rakad skalle tänkte jag bara. 😛

Jo, det var en väldigt trevlig kväll får jag säga, får tacka för gott sällskap och härligt nördigt snack. 😄

• Gilla 1
Postat

Var sköj att träffas paw-rhiiktiight och jäklar vad fräckt att ha varit på Heaven 23, en thairestaurang som blev grekisk,ett inplastat hotel och Bishops på en och samma kväll!

Baksmällan kom som ett brev på posten men den har man väl gjort sig förtjänt av 😛

Tack för en mycket trevlig afton folkens! 😄

drloop (oregistrerad)
Postat

Nu när jag vaknat till liv så inser jag att det inte vart några skandaler.

Kul att ses som sagt. Det får vi göra om.

Vill också passa på att tacka för baksmällan.

drloop (oregistrerad)
Postat

Var sköj att träffas paw-rhiiktiight och jäklar vad fräckt att ha varit på Heaven 23, en thairestaurang som blev grekisk,ett inplastat hotel och Bishops på en och samma kväll!

Baksmällan kom som ett brev på posten men den har man väl gjort sig förtjänt av 😛

Tack för en mycket trevlig afton folkens! 😄

Det blev en bra barhopping får man nog säga. 🙂

• 1 månad senare...
drloop (oregistrerad)
Postat

Mmm, vad tror ni, skall vi köra igen snart eller?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.