NisseGbg Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Hejsan, Jag har alltid tyckt om att skriva låtar och har gjort några som jag tycker är bra och som jag gärna skulle vilja spela in för demo eller lägga upp på Myspace. Problemet är att jag varken sjunger eller spelar tillräckligt bra själv. För att det ska bli något av det så skulle jag därför gärna komma i kontakt med någon som kan sjunga in en eller två låtar och kompa med gitarr. Jag bor i Göteborg och står för kostnader för studio och liknande och kan även betala lite för hjälpen, eller om man kan samarbeta på något annat sätt. Texterna är på engelska, jag har ett par lugna låtar och några med lite mer tempo i. Hör gärna av dig om det låter intressant!
Sakenjag Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Jag spelar bas, (el)gitarr och trummor rätt så bra. Sjunger även en del. Men skulle ev. kunna lägga lite gitarr och bas? Har instrumenten hemma och även möjlighet att spela in i skolan eller hemma om så önskas.
NisseGbg Postat 9 januari 2011 Trådstartare Postat 9 januari 2011 Kul! Vad sjunger du för typ av musik? Lugnare eller mer uppspeedade låtar? Har du några låtar ute så man kan höra?
Top Floor Studios Postat 31 januari 2011 Postat 31 januari 2011 Jag driver studio i GBG och har kontakt med flera duktiga sångare/gitarrister, både tjejer och killar. Maila mig på jakob@topfloorstudios.se om du är intresserad. Mvh JH
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.