Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Seriestart: Fyra nyanser av brunt

Dramakomedi av Killinggänget. Del 1 av 4. Landins. En nitisk far försöker väcka sin skoltrötte sons nyfikenhet och tar med honom till södra Sveriges största smådjurskremering. Samtidigt ramar hans fru in ännu ett foto av sitt sydamerikanska fadderbarn Flavio som bor i en pappkartong.

---------------------------------------------------------

Missa inte detta kl 20:00 ikväll på svt 2

Annons
maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

sätter min skrivare malte på det. Får tyvvär bara med texten, men ändå...

Postat

Var det bra? Missade det för att jag var på vattengympa (bland alla tanter) vid den tiden 😆 ...

Postat
Var det bra? Missade det för att jag var på vattengympa (bland alla tanter) vid den tiden 😆 ...

Det var nog bizarrare än filmen. Fortsätt du att gå på vattengympa 😆

Missade också. Får tjacka på devede.

Postat

Hm, hade hört att det skulle vara en "mörk" film, och hade ingen lust att se Killing goes Norén. Men i brist på annat så satt jag likt förbannat som en slöhög i soffan och glodde. Och.....tjae, tyckte att det var ganska bra. R.G är ganska duktig tycker jag. Han har ett betydligt bredare register än klorinhostet, det är synd att vi inte får se det oftare. Tv-versionen är längre än filmversionen och håller varje story för sig.

Postat

Har ni sett dom fyra smafilmerna?

Torks pa tallin, En liten film om manlig vanskap, En liten film om doden och En liten film om att gora nogon illa.

Allihop ar mycket underhallande 😉

synd att jag inte e hemma o kan se fyra nyanser dock... jaja det far bli det forsta jag gor nar jag kommer hem.

Postat

Min video är sönder så jag laddar upp med massor av smörpapper och sitter framför teven och kalkerar hela kvällen....

Postat
heeelt sur film tycker jag...

annars brukar dem göra mkt bra juhe..

Hah tycker att den (förutom Ethernal sunshine of the spotless mind, Butterfly effect och lost in translation) var förra årets helt klart bästa film. Iaf klart förra årets bästa svenska film! 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.