ThomasJ Postat 31 januari 2005 Postat 31 januari 2005 Seriestart: Fyra nyanser av brunt Dramakomedi av Killinggänget. Del 1 av 4. Landins. En nitisk far försöker väcka sin skoltrötte sons nyfikenhet och tar med honom till södra Sveriges största smådjurskremering. Samtidigt ramar hans fru in ännu ett foto av sitt sydamerikanska fadderbarn Flavio som bor i en pappkartong. --------------------------------------------------------- Missa inte detta kl 20:00 ikväll på svt 2
MusicNixon Postat 31 januari 2005 Postat 31 januari 2005 Dammar av min gamla VHS-bandspelare, ni vet en sån där gammal analog sak med kassetter.
Vallhagen Postat 31 januari 2005 Postat 31 januari 2005 Dammar av min gamla VHS-bandspelare, ni vet en sån där gammal analog sak med kassetter. Laddar dubbel-åttan. Får dock byta filmrulle redan efter vinjetten.
®offe Postat 31 januari 2005 Postat 31 januari 2005 I med ny vaxrulle i fonografen bara, får tyvärr bara med ljudet, men ändå.... 😏
osiris Postat 31 januari 2005 Postat 31 januari 2005 Missa inte detta kl 20:00 ikväll på svt 2 i tv-tidningen står det svt 1.
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 31 januari 2005 Postat 31 januari 2005 sätter min skrivare malte på det. Får tyvvär bara med texten, men ändå...
ThomasJ Postat 31 januari 2005 Trådstartare Postat 31 januari 2005 dumma dumma mig.. SVT 1 skulle det ju vara.. som sagt: Jag heter Ray. Vad heter du?
D Vibe Postat 31 januari 2005 Postat 31 januari 2005 Var det bra? Missade det för att jag var på vattengympa (bland alla tanter) vid den tiden 😆 ...
Pluffo Postat 31 januari 2005 Postat 31 januari 2005 Var det bra? Missade det för att jag var på vattengympa (bland alla tanter) vid den tiden 😆 ... Det var nog bizarrare än filmen. Fortsätt du att gå på vattengympa 😆 Missade också. Får tjacka på devede.
®offe Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 Hm, hade hört att det skulle vara en "mörk" film, och hade ingen lust att se Killing goes Norén. Men i brist på annat så satt jag likt förbannat som en slöhög i soffan och glodde. Och.....tjae, tyckte att det var ganska bra. R.G är ganska duktig tycker jag. Han har ett betydligt bredare register än klorinhostet, det är synd att vi inte får se det oftare. Tv-versionen är längre än filmversionen och håller varje story för sig. /®
Kringlan Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 Har ni sett dom fyra smafilmerna? Torks pa tallin, En liten film om manlig vanskap, En liten film om doden och En liten film om att gora nogon illa. Allihop ar mycket underhallande 😉 synd att jag inte e hemma o kan se fyra nyanser dock... jaja det far bli det forsta jag gor nar jag kommer hem.
hammagrella Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 Min video är sönder så jag laddar upp med massor av smörpapper och sitter framför teven och kalkerar hela kvällen....
Midori Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 heeelt sur film tycker jag... annars brukar dem göra mkt bra juhe..
Fredrix Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 heeelt sur film tycker jag...annars brukar dem göra mkt bra juhe.. Hah tycker att den (förutom Ethernal sunshine of the spotless mind, Butterfly effect och lost in translation) var förra årets helt klart bästa film. Iaf klart förra årets bästa svenska film! 😆
®offe Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 sätter min skrivare malte på det. Får tyvvär bara med texten, men ändå... ja ja, du vann!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.