Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

[...] Fast ljudfilen är WAV så laddas låten snabbt utan hack på mitt eget skitvärdelösa trådlösa bredband.

Där ser man, det kanske fungerar bättre än jag trodde.

• 3 veckor senare...
Annons
Postat

En fråga som nästan hör till denna tråd.

Om man laddar upp en ny version av sin video (med samma namn) kommer "antal visningar räkneverket" att nollställas? (jag vill inte att räkneverket ska nollställas).

Postat

Om man laddar upp en ny version av sin video (med samma namn) kommer "antal visningar räkneverket" att nollställas? (jag vill inte att räkneverket ska nollställas).

Gissar att det gör det.

Postat

Som jag förstått det så kan man inte uppdatera/byt ut själva videon.

Utan man får helt enkelt ladda upp en ny, så var det iallafall när jag försökte göra det för ett tag sen!

Postat

Nu har jag provat och så här det:

Även om man laddar upp en ny video med samma namn och längd kommer den av Youtube uppfattas som en ny video. Den gamla raderas inte. Den gamla förblir intakt (räkneverket behåller sitt värde), även om den nya har samma namn och längd som den gamla, den nya tilldelas en unik länkadress och visningsräknare.

Det går alltså inte att ersätta en redan uppladdad video med en ny och behålla räkneverket. Den gamla finns kvar tills du själv raderar den.

Vis av erfarenheten är att man ska tänka sig för innan och tänka efter om man i framtiden vill redigera sin video. Man vill ju inte att räkneverket ska gå förlorat bara för att man hade för bråttom...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.