pxm Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Fick ett elakt virus igår och fick lov attf formatera om hela datorn.🙁 Nu har jag installerat XP igen och jag ska till att installera CuBase men jag vill ha DAW på en egen disk liksom. Hur gör jag för att partiportionera ??
pikzel Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 (redigerat) Partitionera, inte vad du nu sa 😉 Edit: mobilfelstavning Redigerat 6 januari 2011 av pikzel 1
pxm Postat 6 januari 2011 Trådstartare Postat 6 januari 2011 Du har rätt,Pikzel !!! Partionera !!!!! tack..
cborg Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Partionera, inte vad du nu sa 😉 Gaaah ... kan ... inte ... låta ... bli .... hmpf, Partitionera heter det! ... skööönt ..... 1
pikzel Postat 6 januari 2011 Postat 6 januari 2011 Gaaah ... kan ... inte ... låta ... bli .... hmpf, Partitionera heter det! ... skööönt ..... Haha, jag vet. Satt på mobilen, så det blev galet. Fail på mig! 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.