Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

nu har jag (tyvärr) hunnit funderat ännu mera´och kommit fram till att jag behöver ju en förstärkare om jag ska spela med nån, så jag tror att jag köper vox tonelab st, istället för ex, och köper en förstärkare till, men vad ska jag köpa? behöver inte finnas någgi många effekter, eftersom jag får det för pedalbordet, och helst vara minst 30 watt. tips? 🙂

Annons
Postat

Blackstar eller Jet City amps vore nog nåt.

Blackstar...den verkar grym!

Min gamla producentkollega som ska spela på swedenrock förövrigt, har helspons på den...han skickade en låt där han hade krämat fram ett grymt ljud ur den rackarn och efter det så var det klart.

Dom lirar på fredagen tror jag och heter ABSORBING THE PAIN..finns på youtube och nya skivan fins på spotify, heter : Songs with hate from love (tror jag,hehe!)

Vart som en reklamaffisch detta...men Blackstar tror jag är ett bra märke för prislappen.

Postat (redigerat)
Sound jag eftersträvar är typ:
-

Randall! Kolla in RH150. Rejält solid state-metalkräm för väldigt liten peng. Eller så kanske du har tur och hittar en gammal Century 200 eller nåt kul på ebay.

EDIT: Down menar jag nu då!

Redigerat av LaBrea
  • 2 veckor senare...
Postat

Nu har jag fått hem min vox tonelab ex! Jag kan säga att jag är sjukt nöjd med den! har lite svårt att förstå allting, då det bara var med en tysk manual, men hittade en på engelska på nätet så ska väl förstå mera snart! 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.