JJRockford Postat 1 januari 2011 Postat 1 januari 2011 Någon som sålt på Ebay utomlands? Vad har ni använt för firma att skicka med?
kyaal Postat 1 januari 2011 Postat 1 januari 2011 Någon som sålt på Ebay utomlands? Vad har ni använt för firma att skicka med? Japp. Posten 🙂
JJRockford Postat 2 januari 2011 Trådstartare Postat 2 januari 2011 Vad kostar det där? Och var skickade du paketet någonstans? Jag kollade på DHL:s hemsida, där fanns någon slags guide. Att skicka ett paket till Hamburg som var 50*30*20 (ungefär vad jag gissar att det blir om man packar in någon rackenhet t ex) på 5-10 kg någonting, så skulle det kosta ca 3500 kr. Känns som att det äter upp lite för mycket av vad en försäljning eventuellt inbringar 🙂
kyaal Postat 2 januari 2011 Postat 2 januari 2011 Vad kostar det där? Och var skickade du paketet någonstans? Jag kollade på DHL:s hemsida, där fanns någon slags guide. Att skicka ett paket till Hamburg som var 50*30*20 (ungefär vad jag gissar att det blir om man packar in någon rackenhet t ex) på 5-10 kg någonting, så skulle det kosta ca 3500 kr. Känns som att det äter upp lite för mycket av vad en försäljning eventuellt inbringar 🙂 Kolla postens "skickaguide". Ett sånt paket går nog på ca 500-900kr till USA, billigare inom EU.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.