Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Träffade på the mystery girl från våningen under igen.. hähä 😊 Har inte träffat henne på flera månader.

Var trevligt och så frågade jag om hon inte hade lust att ta en kaffe nån dag, och det ville hon. 😊

Men tror som sagt ändå inte på något seriöst av det men väldigt roligt att lära känna henne lite mer. ☺️

SÅATTEH!

Bra! Har ni bestämt nåt speciellt eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, inte förstår jag varför länken var till mig, var det för att jag tipsade dig om att du kunde kopiera en bit av en lag och spara den så att du slapp vara uppkopplad när du läste lagen? I så fall blev det nog lite fel, jag hitter inget i länken om lagstiftares möjligheter att leva på på att sälja sina lagtexter (Obs: Ironi).

Det är möjligt att du missförstått mig, jag är EMOT illegal nedladdning av konstnärliga verk (fast jag kan knappast få mig att omfatta lagtext inom begreppet konstnärliga verk, men det hör kanske inte hit - Obs: Ironi igen).

Jag har flera av mig närstående som lever av sina konstnärliga ådror, även om jag själv inte har förmånen att kunna leva på konstnärsskap så är jag uppväxt med en far som är konstnär så jag är väl medveten om föhållandet.

Jag vill definitivt inte at folk skall uppfatta mig som förespråkare av illegal nedladdning så jag hoppas att slippa dylika "pikar" igen.

Va?

Vad pratar du om?

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffade på the mystery girl från våningen under igen.. hähä 😊 Har inte träffat henne på flera månader.

Var trevligt och så frågade jag om hon inte hade lust att ta en kaffe nån dag, och det ville hon. 😊

Men tror som sagt ändå inte på något seriöst av det men väldigt roligt att lära känna henne lite mer. ☺️

SÅATTEH!

Glöm inte kondomer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var den här. Tappade bort att citera.

Tjena pera, läget? 🙂

Det enda jag ville bidra med var att länka till den skrift som jag glömde

länka till förut, när jag länkade till en massa annat. Då hittade jag den

inte. Diskussionen om vem som är för eller emot legal eller illegal ned-

laddning har jag inte tänkt beröra. Kunskap är aldrig fel, det var bara

så jag tänkte. Läs skiten och ta ställning sedan. Men du är ju redan på

min linje.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena pera, läget? 🙂

Det enda jag ville bidra med var att länka till den skrift som jag glömde

länka till förut, när jag länkade till en massa annat. Då hittade jag den

inte. Diskussionen om vem som är för eller emot legal eller illegal ned-

laddning har jag inte tänkt beröra. Kunskap är aldrig fel, det var bara

så jag tänkte. Läs skiten och ta ställning sedan. Men du är ju redan på

min linje.

No hard feelings, jag kände bara att en sådan länk till mig kunde misstolkas av andra. Men det är lugnt.

Link to comment
Dela på andra sajter

No hard feelings, jag kände bara att en sådan länk till mig kunde misstolkas av andra. Men det är lugnt.

Jag ska radera. Vänta.

Nu kan du också radera det inlägg

där du citerar nämnda länk -

om du vill.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...