Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Det dyker upp nya låtar i låtkritikssektionen hela tiden, men knappast några kommentarer. Alla vill göra musik, men ingen vill lyssna...? De flesta låtar har 0 eller 1 kommentar.

När den integrerade flashspelaren kom så blev det lite högre aktivitet och kommentarer tyckte jag, fast nu är den ju borta igen och folk är ju så djävulskt lata.

Fast Olsberg sade att den skulle återkomma så då kanske det blir lite mer igen.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kul! Vi får hoppas att det kommenteras mera så småningom. Just nu känns det som att jag är ganska ensam om att kommentera låtar =/

Jag var rätt aktiv ett tag men tröttnade pga av övriga inaktiviteten. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var rätt aktiv ett tag men tröttnade pga av övriga inaktiviteten. 😑

Det förstår jag verkligen att du gjorde. Det lär jag också göra så småningom. Men innan dess hoppas jag att jag åtminstone kan hjälpa någon att förbättra sitt skapande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det förstår jag verkligen att du gjorde. Det lär jag också göra så småningom. Men innan dess hoppas jag att jag åtminstone kan hjälpa någon att förbättra sitt skapande.

Det tror jag absolut du kan göra. Kör på du! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läser inte det forumet för att jag tycker att man inte får ut någonting av att få kritik på sina produktioner av andra människor som inte är insatta i dem. I alla fall inte jag.

Man kan ju bara höra det man hör, det är ju samma sak som om man lyssna på musik av någon "etablerad" artist. Ingens åsikter är ju ogiltiga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ju bara höra det man hör, det är ju samma sak som om man lyssna på musik av någon "etablerad" artist. Ingens åsikter är ju ogiltiga.

Ja, eller nej, eller jo eller jaha, jag vet inte. För mig personligen har jag i alla fall märkt att det inte hjälper att posta en låt och fråga vad som kan bli bättre och vad som är bra, för det hör jag ändå själv. Och om någon säger något som jag inte hör själv så håller jag i regel inte med.

Det är ungefär som att posta trådar på flashback när man tycker livet är åt helvete. Skönt för stunden men leder egentligen ingen vart alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, eller nej, eller jo eller jaha, jag vet inte. För mig personligen har jag i alla fall märkt att det inte hjälper att posta en låt och fråga vad som kan bli bättre och vad som är bra, för det hör jag ändå själv. Och om någon säger något som jag inte hör själv så håller jag i regel inte med.

Det är ungefär som att posta trådar på flashback när man tycker livet är åt helvete. Skönt för stunden men leder egentligen ingen vart alls.

Jag tycker du är dej rätt lik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...