Memphis Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Jahopp, så lägger man sig kl 21 och vaknar kl 3. Bra rytm igen. 😏
SadamJR Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Fick mer ont i ryggen än vanligt så jag stannar hemma nåra dar.
Overkill Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Vaknade 8.30 för att gå på föreläsning 10.15. Kollar mailen och så är föreläsningen inställd. 😑
Dingbats Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Det är ju bra! Då tjänade du ett par timmar idag!
Dingbats Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Hej! Jag ska bli en ny människa! Så nästa gång jag skriver här kanske ni inte känner igen mig!
Neosus Postat 18 januari 2011 Trådstartare Postat 18 januari 2011 Tjena! Somnade och vaknade sen nu ganska nyss. xD
Neosus Postat 18 januari 2011 Trådstartare Postat 18 januari 2011 Sen blire kaffe å macka å sen åka å handla å sen åka hem igen å sen blir det nog att fika lite å sen surfa på internet å sen vette fan.
Micke H Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Har jag visat er min nya site? Ett projekt jag funderat på ganska länge nu.
Micke H Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Från senaste gigget. Rätt nöjd med det hela faktiskt.
debatt Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Har jag visat er min nya site? Ett projekt jag funderat på ganska länge nu. Nu bland Favoriter. 🥰 Mycket bra! Jag gillade bilderna också, på gitarrer och det. Har du tagit dem? Bra med övningar. Vet inte om det fanns med... men någon liten kommentar om att man inte får glömma att använda lillfingret också kanske vore på sin plats. Jag minns att det sämsta med mig som gitarrspelare i början var att jag inte använde mitt lillfinger. Så när jag skulle gå sådana där vandringar längs halsen ibland så fattades det plötsligt ett finger. I anslutning till tabulaturskriften så kanske det inte bara borde stå vilket band och vilka strängar som trycks ned, utan även vilken finger som ska användas till vad. Gillade oktavöversikterna. tunnbrödrulle o rooiboste//:debatt
debatt Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Guitarechoes ligger nu t.o.m. i en egen mapp i Favoriter som fick titeln Musikskolor. Märkte att jag faktiskt inte hade någon sådan. Knäppt! Vad jag gillar mer med Guitarechoes var Cardboard box-eco paper-känslan.
Micke H Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Nu bland Favoriter. 🥰 Mycket bra! Jag gillade bilderna också, på gitarrer och det. Har du tagit dem? Bra med övningar. Vet inte om det fanns med... men någon liten kommentar om att man inte får glömma att använda lillfingret också kanske vore på sin plats. Jag minns att det sämsta med mig som gitarrspelare i början var att jag inte använde mitt lillfinger. Så när jag skulle gå sådana där vandringar längs halsen ibland så fattades det plötsligt ett finger. I anslutning till tabulaturskriften så kanske det inte bara borde stå vilket band och vilka strängar som trycks ned, utan även vilken finger som ska användas till vad. Gillade oktavöversikterna. tunnbrödrulle o rooiboste//:debatt TACK för kommentarerna. 😄 Visst är lillfingret viktigt, särskilt att öva upp styrkan i. Man är egentligen sjukt svag i det fingret, oavsett hur mycket man runkar. 😳 Bilderna har inte jag tagit, det har andra människor tagit och lagt upp med Creative Common-licenser, så dom är fri att använda. 🙂
Jetblack Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Det dyker upp nya låtar i låtkritikssektionen hela tiden, men knappast några kommentarer. Alla vill göra musik, men ingen vill lyssna...? De flesta låtar har 0 eller 1 kommentar.
debatt Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Från senaste gigget. Rätt nöjd med det hela faktiskt. Kallas det heavy symphonic rock? 🙂
debatt Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 TACK för kommentarerna. 😄 Visst är lillfingret viktigt, särskilt att öva upp styrkan i. Man är egentligen sjukt svag i det fingret, oavsett hur mycket man runkar. 😳 Bilderna har inte jag tagit, det har andra människor tagit och lagt upp med Creative Common-licenser, så dom är fri att använda. 🙂 runkeflunke haha... Jag tyckte bara bilderna (också) var jädrigt schyssta! Och som kom i min separata kommentar igen: känslan av cardboard box-eco paper som genomsyrar hela webbsiten var skön.
debatt Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Det dyker upp nya låtar i låtkritikssektionen hela tiden, men knappast några kommentarer. Alla vill göra musik, men ingen vill lyssna...? De flesta låtar har 0 eller 1 kommentar. Det får vi ändra på.
Memphis Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Tjena! Somnade och vaknade sen nu ganska nyss. xD xD
Micke H Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Kallas det heavy symphonic rock? 🙂 Vi kallar det progressive power metal. Men visst finns det i just denna specifika låt symfoniska inslag. runkeflunke haha... Jag tyckte bara bilderna (också) var jädrigt schyssta! Och som kom i min separata kommentar igen: känslan av cardboard box-eco paper som genomsyrar hela webbsiten var skön. Thänks! 🙂
Jetblack Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Det får vi ändra på. Har alltid varit förvånad över att intresset för den avdelningen varit så lågt. Det var det till och med på den tiden det var betydligt högre aktivitet på forumet överlag.
Recommended Posts