Neosus Postat 17 januari 2011 Trådstartare Postat 17 januari 2011 Porsche eller något annat "udda" märke vore roligt att äga nån gång. 😑
Neosus Postat 17 januari 2011 Trådstartare Postat 17 januari 2011 http://www.soundclick.com/members/Coconut Lite roligt är det ändå att fler upptäcker min musik. 😄
debatt Postat 17 januari 2011 Postat 17 januari 2011 Soundclick ska jag kolla in vid tillfälle. Såg att Grahnmusik var med där.
Jetblack Postat 17 januari 2011 Postat 17 januari 2011 Soundclick ska jag kolla in vid tillfälle. Såg att Grahnmusik var med där. Finns det något som heter så också? Det finns nästan alldeles för mycket att välja på.
debatt Postat 17 januari 2011 Postat 17 januari 2011 Jo. Det där med att man får pengar för varje klick på ReverbNation-spelaren när klickas på om den är placerad på ens MySpace-sida, även om det är småsmulor, verkar dock inte stämma enligt min bror. Han har haft det i åratal men aldrig fått en spänn trots enorma mängder klick. Kontaktade honom om detta, såatte... 😠
Neosus Postat 18 januari 2011 Trådstartare Postat 18 januari 2011 (redigerat) han har fel 😠 Om han inte använder dom appar och widgets som finns inne där så får han inte en spänn men annars så bör han få det. Redigerat 18 januari 2011 av Neosus
Neosus Postat 18 januari 2011 Trådstartare Postat 18 januari 2011 om ett par hundra år så blir jag skitrik på reverbnation... känns gött att ha framtiden räddad. 😱
debatt Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 han har fel 😠 Om han inte använder dom appar och widgets som finns inne där så får han inte en spänn men annars så bör han få det. Appar och widgets? Det är nå skit han måste peta med alltså, innan...? 😕😄
debatt Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Nu har jag gjort dagens goda gärning (tisdag). Hehe... skrev tärning först. Hjälpte en tjej/kille med installationsproceduren för ett ljudkort. Senare ikväll tisdag ska jag se en fotbollsmatch på datorn, OM den visas. Svennis match lär ju komma iaf, för den som vill följa huruvida Leicester tar sig vidare borta mot Man City, vilket blir tufft. Lämnar in tipset senare idag. Blir ett reducerat system. Mall med 12-rättsgaranti. 😐 nudlar i kycklingextrakt//:debatt
debatt Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 JAPP gunatt Det är sån där skit han måste peta med som kostar pengar, antar jag? Det har han inte gjort. Garanterat. Apropå det, Hemköps sortiment av varor från Garant e rätt bra. Ekologiskt odlade livsmedel till bättre priser än de hälsovådliga livsmedlen. Intressant.
debatt Postat 18 januari 2011 Postat 18 januari 2011 Ont i magen av nudlarna jag åt sent igår kväll, vad f...
Recommended Posts