Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

I stället för kaffe blev det ett orgelpålägg. Inte fan kan jag något om syntar, men det är skitkul att lattja!

Kul med orglar!

President Wilson är grym!

Annons
Postat (redigerat)

Tack för tipset.

Till Win XP Pro då?

😕

Såg att det fungerar till XP och 2000 och 7 också, om man vill ha något med Open source.

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)

Nu har jag varit inne och lagt på en basgång på nya låten. Det berättigar till kaffe!

Fast jag får nog ta om det, det där jädran långfingret vill inte vara med (men det glömmer vi nu ett tag och dricker kaffe)

Har alltid undrat varför det heter basgång. Man säger sällan gitarrgång.

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)

Har alltid undrat varför det heter basgång. Man säger sällan gitarrgång.

Är för att man "går" upp och ner på banden och strängarna antar jag

Redigerat av Per_a_55
Postat

Nä, nu kom kaffedrottningen. Nu blir det att umgås IRL ett tag.

Postat

Jag känner en kille som jag tycker är dumhuvud som också favoriserar benträning.

är han dumhuvud för att han favoriserar benträning, eller favoriserar han benträning för att han är dumhuvud. det är frågan.

Postat

Du är typ den första nånsin som lyckas undvika att säga "lingvistiker"! 8/10

Det är en bra sak då antar jag? 😕

😄

Postat (redigerat)

Jag känner en kille som jag tycker är dumhuvud som också favoriserar benträning.

Ben brukar anses som det tråkigaste bland alla jag träffar också. Tycker de e hyfsat roligt jag me faktiskt, men favoriserar det dock inte direkt. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

är han dumhuvud för att han favoriserar benträning, eller favoriserar han benträning för att han är dumhuvud. det är frågan.

Varken eller. Bengrejen har inget med att han är en idiot att göra

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.