Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Hur öppnar ni RAR- och ZIP-filer? Jag har en PC m Win XP Pro och kan inte öppna endera formatet.

Tänkte rösta i AC/DC-tävlingen nämligen.

I mitt så kallade operativsystem och mig veterligen alla andra som är mer up to date än 2002 typ så finns det inbyggda funktioner för sånt så man inte behöver bry sig. Utom RAR då i mitt fall av nån anledning, varför jag spyr galla på alla som använder sig av ett så meningslöst filformat (de enda arkivformaten som behövs är egentligen zip, tar.gz och möjligen tar.bz2 i extremfall).

Link to comment
Dela på andra sajter

JAG FICK JUST LÖNEFÖRHÖJNING MED 2000 KRONOR! 😄 :D 😄

Chefen som gillar att whina som en little bitch gav mig just beröm som fan och tyckte jag förtjänade en löneförhöjning! 😄

Jäklar Micke! Grattis som fan. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

"whina", betyder det böla?

Japp. Används ofta om folk som klagar över mycket. Att de "Whinar". Kommer från engelskans "Whine", "whining". Att uttrycka missnöje med knorrande ljud eller ord.

/Lingvisten Memphan. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

I mitt så kallade operativsystem och mig veterligen alla andra som är mer up to date än 2002 typ så finns det inbyggda funktioner för sånt så man inte behöver bry sig. Utom RAR då i mitt fall av nån anledning, varför jag spyr galla på alla som använder sig av ett så meningslöst filformat (de enda arkivformaten som behövs är egentligen zip, tar.gz och möjligen tar.bz2 i extremfall).

I min dator från årsskiftet 2008/2009 som har Win XP Pro ingår garanterat INTE något program för att öppna ZIP-filer eller heller den RAR-fil som krävs för att kunna lyssna på låtarna i festivalen.

Link to comment
Dela på andra sajter

I min dator från årsskiftet 2008/2009 som har Win XP Pro ingår garanterat INTE något program för att öppna ZIP-filer eller heller den RAR-fil som krävs för att kunna lyssna på låtarna i festivalen.

Det är oacceptabelt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...