Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hos Tune Core:

Upload Art är ju naturligtvis en jpg-bild t.ex., från albumet, eller som ska symbolisera albumet - man BEHöVER ju inte ge ut ett fysiskt album liksom... Den ska va i 600 x 600 pixels. Vill man finnas hos Amazon - tror fan det - så ska den vara i 1600 x 1600.

Nu ska jag kolla EfterklangsLandet.

Annons
Postat (redigerat)

jo

nu ska ja sova

godnatt ☺️

edit: ska kolla in tunecore lite närmare sedan. verkar lite spännande ändå. gonatt!

Redigerat av Neosus
Postat

Hej? 😳 Mäh, har du inte gått o lagt dig än. 😆 Jag steg upp för en timma sedan. xD

Fast ville sova till kl 10 men vaknade.

Postat

Jag bor i Stockholm!

Vet inte om jag skulle känna mig så hemma i såna evenemang, jag har inte tålamodet att vara så politiskt engagerad. Behöver bara få vara lite ung och förbannad medan det går.

Åh! De gäng jag menar härstammar inte från den politiska progg-traditionen utan snarare från den delen av proggarna som inte hade vänsterorienterade texter utan bara partajade och spelade musik. Tror inte det går att se särskilt många politiska uttryck i de sällskap jag tänker på och om det gör det så är de snarare stilmässiga än idealistiska.

Nåväl - hör av dig om du har vägarna förbi!

Postat

Bara partajade och spelade musik? Det är knappast progg du beskriver.

Fanns såklart olika grupper inom proggen. Ordet är delvis en efterkonstruktion som benämner många olika stilar, både politiska o kulturella.

Postat

colours and colours and colours and colours

i'm everything a girl could need

there's nothing in this heart but me

if everything you want is free

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.