Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Jag gillar inte riktigt att folk kan bli vän med mig hur som helst på myspace. Och inte hittar jag inställningar för det heller...

Värdelöst! 😠

Jag gillar inte att min/mina låtar spelats fler än 10 gånger där bara sedan Lucia, trots att jag inte har haft nåt uppe där sedan i maj 09...

Det är väl nån som har mig i sin Playlist. Det finns inställningar och Statistik där vet jag där det står "allt". Jag vet att jag kollade det för ett halvår sedan. Jag gillade inte att de bytte till en ny BETA-version som inte är lätt att ändra design på.

Vän med en hursomhelst? Det ska du ändra i Dina inställningar. Minns att 45% av alla mina Friends kom från en strandremsa i Californien.

Nu vet jag inte hur jag kommer in där.

Link to comment
Dela på andra sajter

i e-post inställningar kan man boka i så att man får mejl varje gång nån lägger till mig som vän men inte fasiken har jag fått mejl. 😠

Nu är jag arg! 😠 :angry: 😠

...eller nä. 😄

..eller det hamnar kanske i skräppostkorgenihotmail. 🤪

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

GRAHN!!!!! Överst på din MySpace-sida så står det "My Stuff". Gå in där! Det är det kuligaste med hela MySpace. Det finns en underrubrik där som heter Stats. DÄR kan du se i vilka länder dina vänner finns. Jag kollade på min gamla kollegieblocklapp här som jag hade i ett kuvert.

Före jul var 46% av mina från USA och hälften av dem från Californien. Det betyder att jag har fler än 300 fans just där.

Bland länder är USA solklart först, 46%, sedan England 12%, Sverige 10%, Canada, 6%, Tyskland 4%, Italien 2%, därefter allt lägre... totalt över 100 länder. Men nu vet jag inte lösenord och sånt. Inte ens sidans namn, för jag ville ändra och då blev det konstigt med MySpace-administrationen - jag minns att jag la till ett eller två ord, men minns inte vilka och om det var i början eller slutet. Min sida är inte reggad i Sverige. De tyckte det var lustigt i UK. Vet inte vad det blev för konstigt. Men det är jag det.

KAN man få tillbaka sin MySpace-sida när man varken har sidans namn eller lösenord?

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

40 vänner på myspace och 1257 visningar totalt.

Kanske dax att göra ny musik att lägga upp. Det jag har där är gammalt skit som ligger på reverbnation men som man även kan spela upp i myspace allt för att jag ska tjäna lite pengar.... har tjänat lite över 3 dollar nu efter några år.. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för mej att det står länder på olika sidor och att det kan vara svårt därför att markera och få en snygg sammanlagd tabell (om det inte rör sig om få länder), men iaf... Min fördelning var skev, minns jag.

BAJS!!!!!!

Borde skriva till MySpace så jag får tebax sidan.

Link to comment
Dela på andra sajter

40 vänner på myspace och 1257 visningar totalt.

Kanske dax att göra ny musik att lägga upp. Det jag har där är gammalt skit som ligger på reverbnation men som man även kan spela upp i myspace allt för att jag ska tjäna lite pengar.... har tjänat lite över 3 dollar nu efter några år.. :rolleyes:

3 dollar från ReverbNation?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...