Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Idag har jag bara uträttat lite lite grann.

jag vill vara på universitetet 24/7, men tyvärr är det bara undervisning typ tre dar i veckan den här terminen..........................................

Är det stängt då, mitt i sommarn? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Facebook håller jag inte på med öht.

Läste att Twitter e den mest populära och använda prylen f.n. - DET är inne.

I en undersökning nyligen visste inte 32% av ungdomar mellan 15-23 vad MySpace är!

Bambuser är inte heller känt, nästan okänt...

Amoeba Records rules btw

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Facebook håller jag inte på med öht.

Läste att Twitter e den mest populära och använda prylen f.n. - DET är inne.

I en undersökning nyligen visste inte 32% av ungdomar mellan 15-23 vad MySpace är!

Bambuser är inte heller känt, nästan okänt...

Amoeba Records rules btw

När vi ändå namedroppar kan jag passa på att nämna att IUOMA är superhett just nu, iaf i Enskede, Flashback är på dekis och nästan ingen känner till Pitchfork. Silence records har fått en revival och Domino är sjukt ute.

Link to comment
Dela på andra sajter

När vi ändå namedroppar kan jag passa på att nämna att IUOMA är superhett just nu, iaf i Enskede, Flashback är på dekis och nästan ingen känner till Pitchfork. Silence records har fått en revival och Domino är sjukt ute.

Fast jag tror att Domino får en revival nu när så många trailers gått med Johanna på tv.

Vad är IOUMA? Låter som en insamlingsorganisation mot svält.

Flashback är kul att läsa, men inte att skriva i, för man blir bara portad direkt.

De flesta där är helt hjärndöda. Men moderatorerna är ännu värre.

Pitchfork - E dom dumma eller? Eller bara icke insatta kanske...

Link to comment
Dela på andra sajter

Silence Records brukar nämnas som topp 3 på oberoende skivbolag som gjort det bra. Jag undrar ofta varför jag glömmer namnen på de andra två och på vad sätt de är oberoende egentligen. Oberoende från vad? Skatteverket eller? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Den är snarare vrickad men sjukt rolig. 😛

Här är nakenlekar. 😄

Den var bäst. 😆 "Mer manligt, två män." 😆 Vilken slutsats.

Rangordning:

Nakenlekar

Tiggaren

Kuken brinner (sjukhuset)

Negerboll

Krig (den fattade jag inte...)

Link to comment
Dela på andra sajter

...

Nu driver du va?

Nej, den där spelningen de skulle ha i Lund blev inställd pga sabotage/vandalism ett tidigare år från publiken, så arrangören sa nej plötsligt.

I gengäld fick de Malmö o Köpenhamn som bonus och jag tror Köpenhamn var den 7e i 5e. Men nyligen dök det upp en festival de ska vara med på och den har två datumar soch är rätt major och viktig, så det kanske krockar m Köpenhamn. Är inte helt säker...

Link to comment
Dela på andra sajter

Den var bäst. 😆 "Mer manligt, två män." 😆 Vilken slutsats.

Rangordning:

Nakenlekar

Tiggaren

Kuken brinner (sjukhuset)

Negerboll

Krig (den fattade jag inte...)

😄 Hehe, ja den e kul. 😄

Tror inte det var något att fatta i Krig-filmen. Den skulle nog bara vara lustig. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, den där spelningen de skulle ha i Lund blev inställd pga sabotage/vandalism ett tidigare år från publiken, så arrangören sa nej plötsligt.

I gengäld fick de Malmö o Köpenhamn som bonus och jag tror Köpenhamn var den 7e i 5e. Men nyligen dök det upp en festival de ska vara med på och den har två datumar soch är rätt major och viktig, så det kanske krockar m Köpenhamn. Är inte helt säker...

Okej! Trodde du drog ett ganska stalkigt skämt, iom att jag med all sannolikhet drar till Köpenhamn just 7/5 för att se The Books.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...