Dingbats Postat 13 januari 2011 Dela Postat 13 januari 2011 ...nu dricker jag kaffe. ☺️🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 januari 2011 Dela Postat 13 januari 2011 Hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 13 januari 2011 Dela Postat 13 januari 2011 Det är såhär ni får brudar. Ifall ni behöver hjälp menar jag. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2011 (redigerat) Men ASSÅÅÅÅÅ ...går junte ladda upp film direkt från iFånen. Förvaskade skit. 😠 ...eller nej jag menar ...eeeh... förBaskade skit. Menar jag. 😑 Edit: tog bort en bokstav 😱 Edit2: ...till youtube menar jag 😱 Edit3: ....eeeeeh...... 😱 Redigerat 13 januari 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 13 januari 2011 Dela Postat 13 januari 2011 😳 :blink: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2011 Tänkte att ni kanske ville se mig lira lite dragspel..tänkte jag. Men det får vänta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2011 Menar jag. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 13 januari 2011 Dela Postat 13 januari 2011 Det hade vari ballt! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2011 ...ska ladda upp nått sedan på det sedvanliga sättet.. sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2011 Jag är fan Kung på dragspele. Bäst helt enkelt! 😊🥰☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2011 Jag gjorde en bildsök på mitt dragspel och upp kom en massa brudar. 🥰 Galanti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 13 januari 2011 Dela Postat 13 januari 2011 Grahn är en riktig brudmagnet. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 januari 2011 Dela Postat 13 januari 2011 Jag gjorde en bildsök på mitt dragspel och upp kom en massa brudar. 🥰 Galanti 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 januari 2011 Dela Postat 13 januari 2011 Grahn är en riktig brudmagnet. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2011 ☺️😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 januari 2011 Dela Postat 13 januari 2011 Tuttar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 13 januari 2011 Dela Postat 13 januari 2011 https://www.studio.se/index.php?showtopic=82556 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2011 Micke!!!! Hur gjorde du när du satt på iFånen på stativet? 😕 Mvh // tummen mitt i handen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 januari 2011 Dela Postat 13 januari 2011 Micke!!!! Hur gjorde du när du satt på iFånen på stativet? 😕 Mvh // tummen mitt i handen Ja du...jag vinklade den neråt så mycket jag kunde och försökte placera den så bra som möjligt. Eller hur menar du. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 13 januari 2011 Dela Postat 13 januari 2011 Gött då. 😄 Sov 4 timmar inatt. 🤪 Medvetet, så nu har jag chans att vända tillbaka dygnet. 😛 Är fett trött. xD Man kan göra tvärtom också. Sova extra länge ett dygn så att man sover bort ett haövt dygn till. Bara man går upp tidigt - det är huvudsaken. Så har jag gjort. Sov 20 timmar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 13 januari 2011 Dela Postat 13 januari 2011 Ja du...jag vinklade den neråt så mycket jag kunde och försökte placera den så bra som möjligt. Eller hur menar du. 😛 Han undrade nog om dimensionen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2011 (redigerat) Ja du...jag vinklade den neråt så mycket jag kunde och försökte placera den så bra som möjligt. Eller hur menar du. 😛 ..eller ja assååååå...ja.. asså.... Hur man fäster den på självaste stativet menar jag..asså. Gaffatejp? 😱 Du använde väl ett mikstativ? 😕 Redigerat 13 januari 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2011 assåå? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2011 Han undrade nog om dimensionen. Fan va söt du är, debatt! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 13 januari 2011 Dela Postat 13 januari 2011 (redigerat) Han kanske har en sån där musikstapel som vi gav bort i julklapp. Man fäster iPhonen på den så kan den spela upp alla mp3-låtar och sånt. Jättebra ljud faktiskt. 4 papp men nu 2.2, högtalare, svart. [edit: slog upp vad den kostade under tiden jag skrev inlägget] Redigerat 13 januari 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2011 ska diska och sedan steka korv och sedan eventuellt koka kaffe och sedan åka bort och spela och fika. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2011 Han kanske har en sån där musikstapel som vi gav bort i julklapp. Man fäster iPhonen på den så kan den spela upp alla mp3-låtar och sånt. Jättebra ljud faktiskt. 4 papp men nu 2.2, högtalare, svart. [edit: slog upp vad den kostade under tiden jag skrev inlägget] jaha en såndär dock-station för iFån? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2011 (redigerat) ..fast jag undrar hur man fäster den på ett stativ. viktigt med stativ så man kan ställa höjd och sånt. Kanske roligare och enklare att köpa en riktig videokamera. 😱 Redigerat 13 januari 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 13 januari 2011 Dela Postat 13 januari 2011 PHILIPS DCM-580 Men nu blir jag osäker... e d nån som vet om Philips gjort en tidigare version? Tror inte det fanns någon cd-slot på den vi gav bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2011 Vilken cool grej! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts