Jetblack Postat 12 januari 2011 Postat 12 januari 2011 Lyssnade på lite alster på låtkritikssektionen. Nästa nummer av Studio borde handla om högpassfilter! (Fast man kanske inte ska skriva om ljudteknik i den här avdelningen? Någon får flytta mig om jag har hamnat fel) 😛
Memphis Postat 12 januari 2011 Postat 12 januari 2011 Vare därför du smet? Hahahahahahahah vakul...... hähä 😛
SadamJR Postat 12 januari 2011 Postat 12 januari 2011 Lyssnade på lite alster på låtkritikssektionen. Nästa nummer av Studio borde handla om högpassfilter! (Fast man kanske inte ska skriva om ljudteknik i den här avdelningen? Någon får flytta mig om jag har hamnat fel) 😛 Morrn. Om du vill att nån i redaktionen ska ta till sej ett förslag om vad tidningen ska handla om är det nog bäst att skriva i nån annan avdelning. Tror inte att dom är inne och läser här så ofta, eller har jag fel?
Overkill Postat 12 januari 2011 Postat 12 januari 2011 Hörde Britney Spears nya på radion i morse. Inte så dum.
debatt Postat 12 januari 2011 Postat 12 januari 2011 Hörde Britney Spears nya på radion i morse. Inte så dum. Jag hade möjlighet att höra en förhandsversion. Den var sådär ja.
debatt Postat 12 januari 2011 Postat 12 januari 2011 Ska iväg och träffa en tjej strax. En timme senare ska jag träffa en till... jag ska få en ny tandläkare.
Overkill Postat 12 januari 2011 Postat 12 januari 2011 Mitt mejlprogram krånglar lite nu. Har du några tips, debatt?
Jetblack Postat 12 januari 2011 Postat 12 januari 2011 Morrn. Om du vill att nån i redaktionen ska ta till sej ett förslag om vad tidningen ska handla om är det nog bäst att skriva i nån annan avdelning. Tror inte att dom är inne och läser här så ofta, eller har jag fel? Ber om ursäkt, det var lite 90-talsironi som kom bort i posthanteringen. Studio har redan skrivit om högpassfilter flera gånger 😎
Jetblack Postat 12 januari 2011 Postat 12 januari 2011 Hörde Britney Spears nya på radion i morse. Inte så dum. Den har jag missat. Däremot hörde jag Roxettes nya singel igår. Den lät som 1997. Rätt okej, sällan man hör något 90-talsretro.
Jetblack Postat 12 januari 2011 Postat 12 januari 2011 En inställd turné är oxå en turné. Såg ett riktigt roligt avsnitt av R.E.A. (humorprogram) för några år sedan där "Max Martin" skulle spela in "Öppna landskap" med Backstreet Boys-komp. Det gick sådär, varför "Ulf Lundell" konstaterade att "en inställd inspelning är också en inspelning". Det där uttrycket lär förfölja honom ända till Nangijala
SadamJR Postat 12 januari 2011 Postat 12 januari 2011 Såg ett riktigt roligt avsnitt av R.E.A. (humorprogram) för några år sedan där "Max Martin" skulle spela in "Öppna landskap" med Backstreet Boys-komp. Det gick sådär, varför "Ulf Lundell" konstaterade att "en inställd inspelning är också en inspelning". Det där uttrycket lär förfölja honom ända till Nangijala Nu spekuleras det om orsaken. Canser eller återfall?
Recommended Posts