Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Lyssnade på lite alster på låtkritikssektionen. Nästa nummer av Studio borde handla om högpassfilter!

(Fast man kanske inte ska skriva om ljudteknik i den här avdelningen? Någon får flytta mig om jag har hamnat fel) 😛

Annons
Postat

Lyssnade på lite alster på låtkritikssektionen. Nästa nummer av Studio borde handla om högpassfilter!

(Fast man kanske inte ska skriva om ljudteknik i den här avdelningen? Någon får flytta mig om jag har hamnat fel) 😛

Morrn. Om du vill att nån i redaktionen ska ta till sej ett förslag om vad tidningen ska handla om är det nog bäst att skriva i nån annan avdelning. Tror inte att dom är inne och läser här så ofta, eller har jag fel?

Postat

Morrn. Om du vill att nån i redaktionen ska ta till sej ett förslag om vad tidningen ska handla om är det nog bäst att skriva i nån annan avdelning. Tror inte att dom är inne och läser här så ofta, eller har jag fel?

Ber om ursäkt, det var lite 90-talsironi som kom bort i posthanteringen. Studio har redan skrivit om högpassfilter flera gånger 😎

Postat

Hörde Britney Spears nya på radion i morse. Inte så dum.

Den har jag missat. Däremot hörde jag Roxettes nya singel igår. Den lät som 1997. Rätt okej, sällan man hör något 90-talsretro.

Postat

En inställd turné är oxå en turné.

Såg ett riktigt roligt avsnitt av R.E.A. (humorprogram) för några år sedan där "Max Martin" skulle spela in "Öppna landskap" med Backstreet Boys-komp. Det gick sådär, varför "Ulf Lundell" konstaterade att "en inställd inspelning är också en inspelning". Det där uttrycket lär förfölja honom ända till Nangijala :rolleyes:

Postat

Såg ett riktigt roligt avsnitt av R.E.A. (humorprogram) för några år sedan där "Max Martin" skulle spela in "Öppna landskap" med Backstreet Boys-komp. Det gick sådär, varför "Ulf Lundell" konstaterade att "en inställd inspelning är också en inspelning". Det där uttrycket lär förfölja honom ända till Nangijala :rolleyes:

Nu spekuleras det om orsaken. Canser eller återfall?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.