debatt Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Hände en skitkonstig grej. Skulle koppla upp mot en site på Nätet på DATORN för att se en match och plötsligt så ryckte det till och TV4 Plus ramlade igång på min TV - normalt kan jag ju bara se 1,2,4,6,24,B&K när boxen är inkopplad. TV3, 5, 9, tv4plus osv måste jag ju se via kabeln i väggen. Men helst plötsligt har jag alla 200 kanalerna från boxen. wtf???
debatt Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Kollar på ViaSat Fotboll därför såklart: Crawley Town FC-Derby County FC 1-1, med 20 min kvar.
debatt Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Jag har en trådlös mojäng kopplad till boxen och ett helt trådlös bredband. Om man joxar med dem så får jag olika antal kanaler. Skitkul!! 😆😄
debatt Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Min Herrgårdsost har blivit lite mörk o hård i ena kanten. Hur går det med din Emmentaler, Grahn??
debatt Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Nu hängde sig min dator lite och samtidigt försvann bilden helt på alla kanaler på tv-n!!!!!!!!! 😮 Sedan gick det igång igen. Ska koppla ur datorn nu och se vad som händer. He da! 🥰
Memphis Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 debatt, du har verkligen hemska demoner hemma hos dig. 😆
Fidden Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 det slutade fungera för att du zappade bort dig från porren.
Micke H Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 http://www.youtube.com/watch?v=H5k9sfK0bgE Här har ni sångerskan. :A Lite småfalskt på sina ställen. Men det var första giget och hon har varit rätt sjuk. Fan, det har vi alla. 😛 Jag är bara glad att vi kunde genomföra giget överhuvudtaget.
debatt Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Nejdå Fibban, alla tv-kanalerna funkar galant. Det är när det blev för mycket fjärrstyrd dator som det blev konstigt. Det är en sån där dator-till-dator-uppkoppling.
Neosus Postat 10 januari 2011 Trådstartare Postat 10 januari 2011 (redigerat) Supernajs 😄 ..alltså mickes video. Alltså. Redigerat 10 januari 2011 av Neosus
debatt Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 http://www.youtube.com/watch?v=H5k9sfK0bgE Här har ni sångerskan. :A Lite småfalskt på sina ställen. Men det var första giget och hon har varit rätt sjuk. Fan, det har vi alla. 😛 Jag är bara glad att vi kunde genomföra giget överhuvudtaget. Kul att se och höra detta!! 🥰 Är det inspelat med en videokamera? Knappast mobiltelefon va?! Ljudet är inte så basigt. Men det är helt ok. Jag tycker killen sjöng bra. Hon också helt ok, även om det lät lite surt i början främst. APPLÅD!!
Micke H Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Kul att se och höra detta!! 🥰 Är det inspelat med en videokamera? Knappast mobiltelefon va?! Ljudet är inte så basigt. Men det är helt ok. Jag tycker killen sjöng bra. Hon också helt ok, även om det lät lite surt i början främst. APPLÅD!! THÄNKS! 😄 Videokamera, ja. Jag tycker dom båda har några ögonblick där dom är lite sura. 😛 Men överlag känns det som en jäkla succédebut med tanke på hur mycket som gick emot oss. Vi repade fyra dagar i rad innan giget för att allt skulle hinna sitta. Jävla sjukdomar att förstöra allt. 😛😄
debatt Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Tänkte se skräckthrillern "Metropia" på Canal Plus Drama nu, men så verkar den vara tecknad. Fy fan.
debatt Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 THÄNKS! 😄 Videokamera, ja. Jag tycker dom båda har några ögonblick där dom är lite sura. 😛 Men överlag känns det som en jäkla succédebut med tanke på hur mycket som gick emot oss. Vi repade fyra dagar i rad innan giget för att allt skulle hinna sitta. Jävla sjukdomar att förstöra allt. 😛😄 D e bra. Synd det inte var nån bas bara. Har lyssnat 2-3 ggr nu.
debatt Postat 11 januari 2011 Postat 11 januari 2011 Har kollat på BBC Entertainment på tv. Rätt lärorikt. Jag kände inte till Paris-syndromet tidigare.
Recommended Posts