Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Hände en skitkonstig grej. Skulle koppla upp mot en site på Nätet på DATORN för att se en match och plötsligt så ryckte det till och TV4 Plus ramlade igång på min TV - normalt kan jag ju bara se 1,2,4,6,24,B&K när boxen är inkopplad. TV3, 5, 9, tv4plus osv måste jag ju se via kabeln i väggen. Men helst plötsligt har jag alla 200 kanalerna från boxen.

wtf???

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.youtube.com/watch?v=H5k9sfK0bgE

Här har ni sångerskan. :A Lite småfalskt på sina ställen. Men det var första giget och hon har varit rätt sjuk. Fan, det har vi alla. 😛 Jag är bara glad att vi kunde genomföra giget överhuvudtaget.

Kul att se och höra detta!! 🥰

Är det inspelat med en videokamera?

Knappast mobiltelefon va?!

Ljudet är inte så basigt.

Men det är helt ok.

Jag tycker killen sjöng bra.

Hon också helt ok, även om det

lät lite surt i början främst.

APPLÅD!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att se och höra detta!! 🥰

Är det inspelat med en videokamera?

Knappast mobiltelefon va?!

Ljudet är inte så basigt.

Men det är helt ok.

Jag tycker killen sjöng bra.

Hon också helt ok, även om det

lät lite surt i början främst.

APPLÅD!!

THÄNKS! 😄

Videokamera, ja. Jag tycker dom båda har några ögonblick där dom är lite sura. 😛 Men överlag känns det som en jäkla succédebut med tanke på hur mycket som gick emot oss. Vi repade fyra dagar i rad innan giget för att allt skulle hinna sitta. Jävla sjukdomar att förstöra allt. 😛😄

Link to comment
Dela på andra sajter

THÄNKS! 😄

Videokamera, ja. Jag tycker dom båda har några ögonblick där dom är lite sura. 😛 Men överlag känns det som en jäkla succédebut med tanke på hur mycket som gick emot oss. Vi repade fyra dagar i rad innan giget för att allt skulle hinna sitta. Jävla sjukdomar att förstöra allt. 😛😄

D e bra. Synd det inte var nån bas bara.

Har lyssnat 2-3 ggr nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...