debatt Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 (redigerat) Jag har en känsla av att det bara är jag som är vaken. {editering: ändrade n till v] Redigerat 10 januari 2011 av debatt
Memphis Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 orka att mor å far gått upp nu 😛 Mamma ska te jobbet 😛 haha xD Igår lyckades jag med konststycket att nästan svälja en frigolitbit när jag åt en rostad smörgås med ost på. Hur då, undrar säkert ni då? Jag hade för några dagar sedan klippt sönder två större stycken frigolit och knökat ned i en plastpåse som jag sedan hade förpassat till soprummet för vidare färd till evigheten. Emellertid märkte jag redan då att små frigolitbitar hade en tendens att fastna på huden hur jag än försökte mota bort dem. Trodde att jag fått väck alla frigolitbitar i rummet men när jag alltså några dagar senare satt med en kopp cacao och en rostad ostmacka i högernäven märkte jag att en frigolit smula smugit sig upp på tummen. Just när jag tänkte så hade jag tagit en rejäl tugga (en tredjedels smörgås) och även fått med frigolitbiten - tummen klarade sig dock. Glupsk som jag var satt jag nu redan fullt medveten och tuggade på denna frigolitbit och märkte hur fint den krossades och maldes ned tillsammans med bröd- och ostsörjan till en halvklibbig deg i min muns inre. Just som jag tänkte strunta i konsekvenserna och svälja kom jag på att det nog inte var bra att försöka smälta en frigolitbit och att den troligen inte skulle kunna vandra ut hel och oskadad heller. Jag tog mig därför till kökets avfallspåse och levererade. 🥰 😆 Helt sjukt vilka detaljerade utlägg du gör om allting. 😄
Memphis Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Såatte, blev samma sömnsrytm idag med. Somnade 5-6 nån gång och sov till 15, drog mig till 16. xD 😛
Dingbats Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Jag sidechainade för att sången inte skulle ligga liksom ovanpå allting.
SadamJR Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Min mamma har sånna! Min mamma, det var ett nytt grepp.
SadamJR Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Sidechaina gör man när frekvenser krockar va?! Jag är inte ett dugg känslig för sånt. Jobba mer med panoreringen. Indien-Australien nu. 0-1. Ikväll ska jag se Crawley Town-Derby County. 😄 Cricket?
Neosus Postat 10 januari 2011 Trådstartare Postat 10 januari 2011 Jag sidechainade för att sången inte skulle ligga liksom ovanpå allting. Blev det bra då?
debatt Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Nej, det var fotboll SadamJr. Jag skrev ju om Blomstermåla BK i jämförelsen med Indiens landslag i ett annat inlägg. Men när det stod 0-2 struntade jag i det. De var verkligen kassa. Memphis. Vad är skillnaden enligt dig mellan inlägg och utlägg?
debatt Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 ... och Crawley Town-Derby County är inte cricket det heller förresten. FA Cupens tredje rond. Redan är Notts County, Hereford, Stevenage och Burton Albion vidare. Taatelag. Det är nice!
debatt Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Jag försökte byta lösenord på datorn till "penis", men datorn tyckte att mitt lösenord var för kort... 😏 😆😆
Dingbats Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 😆😆 Jag försökte byta lösenord till "Dingbats majestätiska erigerade dunderdolme", men den sa att lösenordet var för långt...
Memphis Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Memphis. Vad är skillnaden enligt dig mellan inlägg och utlägg? Ehh.. xD Ett utlägg är mer ingående än ett inlägg. 😛 Så du gör sällan inlägg. xD
debatt Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Jag försökte byta lösenord till "Dingbats majestätiska erigerade dunderdolme", men den sa att lösenordet var för långt... Undrar varför det inte heter erekterade.
debatt Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Ehh.. xD Ett utlägg är mer ingående än ett inlägg. 😛 Så du gör sällan inlägg. xD Ohne Korrektion (=OK). Utlägg? 🥰
Pazo Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Min buss till uppsala går 08.05. Vilket betyder att jag alltså ska dygna å sen somna på bussen. Förhoppningsvis så sover jag hela resan. GÖTT! 😄
Pazo Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Fast, ja... Blir väl inte direkt dygna.. men ja asså ja.. men asså nej. men jo!
debatt Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Fast, ja... Blir väl inte direkt dygna.. men ja asså ja.. men asså nej. men jo! Grahn?
Recommended Posts