Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Nej, om man skulle ta och gå ut med två påsar skräp och köpa colanappar eller om man skulle gå upp på vinden två gånger istället med två gånger två tunga påsar.

Eller både och?

Såg att Salamander kommer på teve ikväll kl 21, till Memphis stora förtjusning och min lilla förskräckelse.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eehhh... säg till när du har konstruerat den.

Är det armbandsur du tänkt dig här?

Jag vet "allt" om klockbranschen och om marknadsföring.

Vilken tillfällighet.

😳

Nej, inte armbandsur, alldeles för litet, tänkte mig en vägg/bords-klocka, nått i stil med den på bilden.

Är ett väldigt stort projekt vet jag. Mycket att sätta sig in i, saker att förstå, många timmar av konstruktion men sånt älskar jag göra.

Har ju en extrem-klock-nörd i klassen, kanske skulle försöka få me honom isåfall.

Hur kommer det sig att du kan saker inom klockbranshen då? Vad exakt har du koll på?

Link to comment
Dela på andra sajter

Läser även den här tråden: https://www.flashback.org/t1123367 Vidrigaste i mannaminne!

Vet inte det, Rätt intressant faktiskt. Även om jag bara läste första sidan.

Själv har jag råkat ut för den lokala begravningsbyrån ett par gånger som ville

att jag skulle fylla i en blankett över hur jag vill ordna med min begravning! 😳

Det är bäst att vara ute i god tid, sa de. -Om ni frågar en gång till så ska jag se

till att ni bör fundera över er egen extra noga, sa jag till slut. Då slutade de.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kommer det sig att du kan saker inom klockbranshen då? Vad exakt har du koll på?

Stora väggur - tror du verkligen att det finns en marknad för dem?

Vad jag kan är ovidkommande eftersom du valt sida. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Stora väggur - tror du verkligen att det finns en marknad för dem?

Vad jag kan är ovidkommande eftersom du valt sida. 😉

Jaha, du missförstod nog min poäng med projektet. Jag tänkte isåfall bara göra det för skojs skull, utan några som helst planer att försöka sätta den i tillverkning, försöka sälja, klart det inte finns någon marknad för det nu längre. Då förstod jag varför du nämnde marknadsföring. Nej, utan bara som en kul grej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...