debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 När man går och handlar tillräckligt sent i livsmedelsbutiken så har de vakter där. Intressant. Ska gå kl 22 nånting, före Sherlock. När är Midsomerskiten slut?
SadamJR Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Det var inte jag som hittade på att det var den unge boxaren som var den skyldige i Morden i Midsomer. Det var romanförfattarens och den digitala programtablåns fel i min digitalbox. Nu var det ju inte den unge boxaren.
Memphis Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Det var inte jag som hittade på att det var den unge boxaren som var den skyldige i Morden i Midsomer. Det var romanförfattarens och den digitala programtablåns fel i min digitalbox. Men hade ju räckt me att säga att tv-tablån avslöjade mördaren och inte just vem det var.
Memphis Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Såg ett avsnitt nyss. Handlade om pianostudenter o sånt på en skola. Var sådär bra. Har spelat några av styckena de spelade.
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Nu var det ju inte den unge boxaren. Det gör det ännu mera förvirrande! Nu ska jag gå och köpa bajspapper!
Neosus Postat 9 januari 2011 Trådstartare Postat 9 januari 2011 Coolt solo micke men jag vill höra hennes sång oxå. Allt vill jag höra! 😄 (Schecter är bäst)
Micke H Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Får se om vi inte lägger upp ett klipp från hela låten sen också. 😄
SadamJR Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Från spelningen igår. 😄 Riktigt bra, utom sluttonerna. Cutaway på elgitarrer borde va förbjudet.
Dingbats Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Cutaway vet man ju vad det är Känner du dig tuff?
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Från spelningen igår. 😄 Nu har jag spelat solot fyra ggr. 😄
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Det var en ensam brud i affär'n och en vakt samt en lodis och så jag. Sedan kom det nån gubbe.
Dingbats Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Det var en ensam brud i affär'n och en vakt samt en lodis och så jag. Sedan kom det nån gubbe. Vill du prata om det eller känns det svårt? Jag finns här för dig om du vill tala ut.
Recommended Posts