Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Men vadå. Hur då inte långt borta? Antingen är det väl någon där som röker på eller så är det inte det.

Menade väl mer att kanske inte alltid någon röker på under förfesten (luktar ju speciellt så det märks ju) men bara för det så betyder inte det att det inte finns. Typ. Rätt ofta är vi samma fyra personer som förfestar tillsammans men ibland är vi med ett annat gäng och där finns det definitivt gräs. Tänk dig urgräsrökartyperna så är det dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte riktigt vilken typ det är faktiskt. Jag har aldrig hängt med såna. Tänker mig typ Promoe.

Nä okej finns väl flera. Men tänkte på halvhipsters som ser ut som medlemmarna i Band of Horses och liknande band.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla in Theo Jansen.. han gör självgående maskiner av pvc-rör, tejp och kartong. Helt galet.

EDIT: typo

Ah, det e han! Har sett den enorma mekaniska spindeln på tv för några år sedan, riktigt fräckt! 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag sortera pärmar m.m.

Det innebär rent praktiskt att jag ska titta vad det står på de papper som finns i dem.

Jag har inte så många pärmar att gå igenom just idag, bara ett tjugotal.

Jag är rätt nöjd med min fåttgörafaktor idag.

Inget är det på tv av vikt heller, så jag behöver inte ödsla tid på den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller svenska filatelist-förbundet.

Varför frimärksbrud?

För att det är hur tufft som helst? Mynt funkar också, men det är lite för nördigt. Frimärken är roligare.

Kan tänka mig en situation typ jag sitter på tunnelbanan på väg till skolan och är astrött. Vid Skärmarbrink kliver det på en snygg tjej med hipsterglajor och ganska kort mörkbrunt hår och sätter sig mittemot mig. Hon sneglar lite på mig sådär så att det är svårt att avgöra om det är av intresse eller avsky. Mitt i det ringer hennes mobil och hon fipplar upp den ur väskan och pratar en knapp minut. När vi är vid Skanstull lutar hon sig fram mot mig, tar tag i mina händer och säger "Du, jag måste av här. Men om du vill komma hem till mig och se min frimärkssamling har du mitt nummer här" och ger mig en handskriven lapp. Sen ringer jag senare på dan och så blir det göka.

Eller sådär. Läser på de där forumen nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill konstruera en egen mekanisk klocka.

InstalledSideThumb.jpg

Eehhh... säg till när du har konstruerat den.

Är det armbandsur du tänkt dig här?

Jag vet "allt" om klockbranschen och om marknadsföring.

Vilken tillfällighet.

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

För att det är hur tufft som helst? Mynt funkar också, men det är lite för nördigt. Frimärken är roligare.

Kan tänka mig en situation typ jag sitter på tunnelbanan på väg till skolan och är astrött. Vid Skärmarbrink kliver det på en snygg tjej med hipsterglajor och ganska kort mörkbrunt hår och sätter sig mittemot mig. Hon sneglar lite på mig sådär så att det är svårt att avgöra om det är av intresse eller avsky. Mitt i det ringer hennes mobil och hon fipplar upp den ur väskan och pratar en knapp minut. När vi är vid Skanstull lutar hon sig fram mot mig, tar tag i mina händer och säger "Du, jag måste av här. Men om du vill komma hem till mig och se min frimärkssamling har du mitt nummer här" och ger mig en handskriven lapp. Sen ringer jag senare på dan och så blir det göka.

Eller sådär. Läser på de där forumen nu.

När hon tar tag i dina händer där, rör de sig då? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...