Overkill Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Men vadå. Hur då inte långt borta? Antingen är det väl någon där som röker på eller så är det inte det. Menade väl mer att kanske inte alltid någon röker på under förfesten (luktar ju speciellt så det märks ju) men bara för det så betyder inte det att det inte finns. Typ. Rätt ofta är vi samma fyra personer som förfestar tillsammans men ibland är vi med ett annat gäng och där finns det definitivt gräs. Tänk dig urgräsrökartyperna så är det dom.
Dingbats Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Jag vet inte riktigt vilken typ det är faktiskt. Jag har aldrig hängt med såna. Tänker mig typ Promoe.
Linus Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 braj! Fick mig att tänka på denna. http://www.youtube.com/watch?v=N16aoFz11I0
Overkill Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Jag vet inte riktigt vilken typ det är faktiskt. Jag har aldrig hängt med såna. Tänker mig typ Promoe. Nä okej finns väl flera. Men tänkte på halvhipsters som ser ut som medlemmarna i Band of Horses och liknande band.
Dingbats Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Nä okej finns väl flera. Men tänkte på halvhipsters som ser ut som medlemmarna i Band of Horses och liknande band. Jaha oj, då tänker jag mig verkligen inte puff along direkt. zion....
laxlaxlax Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Laxen bor ju i Malmö så han röker ju på antar jag. Nä, inte jag inte. Men skulle jag undvika ställen där folk röker skulle jag typ inte kunna gå nånstans.
Dingbats Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Nä, inte jag inte. Men skulle jag undvika ställen där folk röker skulle jag typ inte kunna gå nånstans. Så det var inte bara fördom alltså!
laxlaxlax Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 (redigerat) Jag vill konstruera en egen mekanisk klocka. Kolla in Theo Jansen.. han gör självgående maskiner av pvc-rör, tejp och kartong. Helt galet. EDIT: typo Redigerat 27 mars 2011 av laxlaxlax
Dingbats Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Vart hittar man brudar som samlar på frimärken? Stöter jag på någon (som är tillräckligt snygg) så är det taget.
Neosus Postat 27 mars 2011 Trådstartare Postat 27 mars 2011 Kolla in Theo Jansen.. han gör självgående maskiner av pvc-rör, tejp och kartong. Helt galet. EDIT: typo MacGyver 🥰☺️
Dingbats Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Det finns en tvåårig urmakeriutbildning i Borensberg. Alla som går ut får jobb direkt, det är brist på urmakare. Kör!
Memphis Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 (redigerat) Kolla in Theo Jansen.. han gör självgående maskiner av pvc-rör, tejp och kartong. Helt galet. EDIT: typo Ah, det e han! Har sett den enorma mekaniska spindeln på tv för några år sedan, riktigt fräckt! 😄 Redigerat 27 mars 2011 av Memphis
Memphis Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Vart hittar man brudar som samlar på frimärken? Stöter jag på någon (som är tillräckligt snygg) så är det taget. Du kan ju börja här: http://www.stamp-forum.com/ http://www.stampcommunity.org/
laxlaxlax Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Eller svenska filatelist-förbundet. Varför frimärksbrud?
debatt Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Nu ska jag sortera pärmar m.m. Det innebär rent praktiskt att jag ska titta vad det står på de papper som finns i dem. Jag har inte så många pärmar att gå igenom just idag, bara ett tjugotal. Jag är rätt nöjd med min fåttgörafaktor idag. Inget är det på tv av vikt heller, så jag behöver inte ödsla tid på den.
Dingbats Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Eller svenska filatelist-förbundet. Varför frimärksbrud? För att det är hur tufft som helst? Mynt funkar också, men det är lite för nördigt. Frimärken är roligare. Kan tänka mig en situation typ jag sitter på tunnelbanan på väg till skolan och är astrött. Vid Skärmarbrink kliver det på en snygg tjej med hipsterglajor och ganska kort mörkbrunt hår och sätter sig mittemot mig. Hon sneglar lite på mig sådär så att det är svårt att avgöra om det är av intresse eller avsky. Mitt i det ringer hennes mobil och hon fipplar upp den ur väskan och pratar en knapp minut. När vi är vid Skanstull lutar hon sig fram mot mig, tar tag i mina händer och säger "Du, jag måste av här. Men om du vill komma hem till mig och se min frimärkssamling har du mitt nummer här" och ger mig en handskriven lapp. Sen ringer jag senare på dan och så blir det göka. Eller sådär. Läser på de där forumen nu.
debatt Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Jag vill konstruera en egen mekanisk klocka. Eehhh... säg till när du har konstruerat den. Är det armbandsur du tänkt dig här? Jag vet "allt" om klockbranschen och om marknadsföring. Vilken tillfällighet. 😳
debatt Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 För att det är hur tufft som helst? Mynt funkar också, men det är lite för nördigt. Frimärken är roligare. Kan tänka mig en situation typ jag sitter på tunnelbanan på väg till skolan och är astrött. Vid Skärmarbrink kliver det på en snygg tjej med hipsterglajor och ganska kort mörkbrunt hår och sätter sig mittemot mig. Hon sneglar lite på mig sådär så att det är svårt att avgöra om det är av intresse eller avsky. Mitt i det ringer hennes mobil och hon fipplar upp den ur väskan och pratar en knapp minut. När vi är vid Skanstull lutar hon sig fram mot mig, tar tag i mina händer och säger "Du, jag måste av här. Men om du vill komma hem till mig och se min frimärkssamling har du mitt nummer här" och ger mig en handskriven lapp. Sen ringer jag senare på dan och så blir det göka. Eller sådär. Läser på de där forumen nu. När hon tar tag i dina händer där, rör de sig då? 😕
Dingbats Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Vad göru dingis? lyssnar på flying lotus och degar lite i väntan på inspiration
Recommended Posts