Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Läste om en tjej som hade en son med selektiv mutism (håller käften i vissa sammanhang) och kom att tänka på vad Ingemar Stenmark sa i Skavlan om kritiken om att Stenmark var tyst i vissa sammanhang. Men Stenmark svarade ju med att han inte vill småprata eller prata om strunt. Inte visste jag att det hade en diagnos. 😳 Undrar vad de får för diagnos som bara pratar för att käften ska gå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har vart uppe och städat lite på min vind. Normalt brukar grannar komma upp och undra om det är inbrott på g.

Men nu är de vana att jag röjer och låter, så nu struntar de att komma upp. Synd... tänk om det är inbrott där på

riktigt nångång.

Jag passade på att stänga fönstret som går ut mot taket på riktigt. Undrar hur det ena kan ha öppnats för det var stängt

med riktiga snäpplås. Inbrott via taket från hantverkare??

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland känns det som om det bara är jag som köper Alfalfagroddar på Hemköp.

Jag brukar ofta ställa mig den frågan: "Säljer borgarna ut välfärden eller är det bara jag som köper alfalfagroddar på Hemköp?". "Har det regnat i en vecka nu eller är det bara jag som köper alfalfagroddar på Hemköp?"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar ofta ställa mig den frågan: "Säljer borgarna ut välfärden eller är det bara jag som köper alfalfagroddar på Hemköp?". "Har det regnat i en vecka nu eller är det bara jag som köper alfalfagroddar på Hemköp?"

Dags för uppföljaren till "Du ser ut som Loa Falkman" kanske?

"Alfalfagroddar"

Link to comment
Dela på andra sajter

"Säljer borgarna ut välfärden eller är det bara jag som köper alfalfagroddar på Hemköp?". "Har det regnat i en vecka nu eller är det bara jag som köper alfalfagroddar på Hemköp?"

Många frågor inga svar.

Jag märker att när de har inne 8 nya fräscha lådor alfalfagroddar på Hemköp på måndag fm och jag köper en av dessa,

så har de på onsdag fortfarande 7 kvar. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår på förfesten rökte en snubbe gräs! Man bah vaaaa 😮 :o 😮 :o 😮 :o 😮⚠️

Trodde det var vanligare än så! Typ att man stötte på såna lite då och då när man är sån som festar runt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde det var vanligare än så! Typ att man stötte på såna lite då och då när man är sån som festar runt.

Ja, det är väl sällan särskilt långt borta. Men aldrig varit med när någon annan rökt på innan faktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är väl sällan särskilt långt borta. Men aldrig varit med när någon annan rökt på innan faktiskt.

Men vadå. Hur då inte långt borta? Antingen är det väl någon där som röker på eller så är det inte det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...