Neosus Postat 27 mars 2011 Trådstartare Postat 27 mars 2011 http://www.selektivmutism.se/omsm.html Mhm.. 😐
Pico Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Hej Norrland! Dom minns jag inte... var de skit eller? 😆 Var väl ingen personlig favorit men det behöver iofs inte säga något om kvallan.
debatt Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Läste om en tjej som hade en son med selektiv mutism (håller käften i vissa sammanhang) och kom att tänka på vad Ingemar Stenmark sa i Skavlan om kritiken om att Stenmark var tyst i vissa sammanhang. Men Stenmark svarade ju med att han inte vill småprata eller prata om strunt. Inte visste jag att det hade en diagnos. 😳 Undrar vad de får för diagnos som bara pratar för att käften ska gå.
debatt Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 (redigerat) Jag har vart uppe och städat lite på min vind. Normalt brukar grannar komma upp och undra om det är inbrott på g. Men nu är de vana att jag röjer och låter, så nu struntar de att komma upp. Synd... tänk om det är inbrott där på riktigt nångång. Jag passade på att stänga fönstret som går ut mot taket på riktigt. Undrar hur det ena kan ha öppnats för det var stängt med riktiga snäpplås. Inbrott via taket från hantverkare?? Redigerat 27 mars 2011 av debatt
Neosus Postat 27 mars 2011 Trådstartare Postat 27 mars 2011 Det sätts en diagnos på allt numera tycker jag.. Sjukt! 😑
debatt Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Hämtade ner mitt njurbälte Small från vinden. Märkte att det inte passade nu.
debatt Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Ibland känns det som om det bara är jag som köper Alfalfagroddar på Hemköp.
Dingbats Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Ibland känns det som om det bara är jag som köper Alfalfagroddar på Hemköp. Jag brukar ofta ställa mig den frågan: "Säljer borgarna ut välfärden eller är det bara jag som köper alfalfagroddar på Hemköp?". "Har det regnat i en vecka nu eller är det bara jag som köper alfalfagroddar på Hemköp?"
Dingbats Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Ludwig skare va. Pluff pluff ska trummorna låta, man ska inte höra någon kompressor någonstans, särskilt inte på kagge och virvel.
Dingbats Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 På facebook på franska blir man artigt niad. Typ "ni gillar detta".
Dingbats Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Ohämmat kåt? Är det något man ska vara? Eller är det bara jag som köper alfalfagroddar på Hemköp?
Linus Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Jag brukar ofta ställa mig den frågan: "Säljer borgarna ut välfärden eller är det bara jag som köper alfalfagroddar på Hemköp?". "Har det regnat i en vecka nu eller är det bara jag som köper alfalfagroddar på Hemköp?" Dags för uppföljaren till "Du ser ut som Loa Falkman" kanske? "Alfalfagroddar"
Dingbats Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Dags för uppföljaren till "Du ser ut som Loa Falkman" kanske? "Alfalfagroddar" Jag har slutat med såna låtar. Jag var... femton? när jag skrev Loa Falkman. Numera gör jag srs msk.
debatt Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 "Säljer borgarna ut välfärden eller är det bara jag som köper alfalfagroddar på Hemköp?". "Har det regnat i en vecka nu eller är det bara jag som köper alfalfagroddar på Hemköp?" Många frågor inga svar. Jag märker att när de har inne 8 nya fräscha lådor alfalfagroddar på Hemköp på måndag fm och jag köper en av dessa, så har de på onsdag fortfarande 7 kvar. 😑
Overkill Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Igår på förfesten rökte en snubbe gräs! Man bah vaaaa 😮 :o 😮 :o 😮 :o 😮⚠️
Dingbats Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Igår på förfesten rökte en snubbe gräs! Man bah vaaaa 😮 :o 😮 :o 😮 :o 😮⚠️ Trodde det var vanligare än så! Typ att man stötte på såna lite då och då när man är sån som festar runt.
laxlaxlax Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Igår på förfesten rökte en snubbe gräs! Man bah vaaaa 😮 :o 😮 :o 😮 :o 😮⚠️ 😄
Dingbats Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Typ vet att en av mina barndomskompisar har gjort det en del (andrahandsinformation) och ytterligare än (förstahandsspekulation) + att en jag gick i gymnasiet gjorde det (har han sagt).
Dingbats Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 men hallå braj! Vad har hänt med Krokodil förresten? Han kan mycket om braj. Laxen bor ju i Malmö så han röker ju på antar jag.
Overkill Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Trodde det var vanligare än så! Typ att man stötte på såna lite då och då när man är sån som festar runt. Ja, det är väl sällan särskilt långt borta. Men aldrig varit med när någon annan rökt på innan faktiskt.
Dingbats Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Ja, det är väl sällan särskilt långt borta. Men aldrig varit med när någon annan rökt på innan faktiskt. Men vadå. Hur då inte långt borta? Antingen är det väl någon där som röker på eller så är det inte det.
Recommended Posts