Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

I förrgår hade jag sjukt mysig kväll med en tjejkompis som jag kommit väldigt nära, vänskapligt. Vi åt fin middag med rött vin, gick ut och tog en öl, jag sov över hos henne och vi pratade hela natten typ. 😊 Men som sagt, det är bara vänskap, även om det inte låter så. 😛

ja ja jaaa...

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

En kort snutt från truminspelningen senast, vi fick rätt gött ljud på setet ändå, var inga bra trummor direkt.

😄

Jag längtar till den dag då någon kommer in och säger att de fick till världens bästa ljud på setet och allt annat också i låten och nu räknar med att den snabbt kommer att sälja platina eftersom det är världens bästa låt som någon någonson skrivit men att de själva inte är ett dugg förvånade eftersom de är världens bästa band någonsin alla kategorier.

Men det kommer väl aldrig hända på detta forum...

Såvida jag inte själv lägger upp nåt snart i låtavdelningen. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag längtar till den dag då någon kommer in och säger att de fick till världens bästa ljud på setet och allt annat också i låten och nu räknar med att den snabbt kommer att sälja platina eftersom det är världens bästa låt som någon någonson skrivit men att de själva inte är ett dugg förvånade eftersom de är världens bästa band någonsin alla kategorier.

Men det kommer väl aldrig hända på detta forum...

Såvida jag inte själv lägger upp nåt snart i låtavdelningen. ☺️

Jag kommer aldrig att göra en färdig låt så länge jag lever... Ja inte när ja e död heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag längtar till den dag då någon kommer in och säger att de fick till världens bästa ljud på setet och allt annat också i låten och nu räknar med att den snabbt kommer att sälja platina eftersom det är världens bästa låt som någon någonson skrivit men att de själva inte är ett dugg förvånade eftersom de är världens bästa band någonsin alla kategorier.

Men det kommer väl aldrig hända på detta forum...

Såvida jag inte själv lägger upp nåt snart i låtavdelningen. ☺️

Russian Roulette-gänget var väl precis så "ödmjuka"? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Såvida jag inte själv lägger upp nåt snart i låtavdelningen. ☺️
Du anar inte hur mycket jag ser fram emot den dagen. 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...