Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Fan har du varit då?

I UA sen i fredags, trodde jag sade det.

I förrgår hade jag sjukt mysig kväll med en tjejkompis som jag kommit väldigt nära, vänskapligt. Vi åt fin middag med rött vin, gick ut och tog en öl, jag sov över hos henne och vi pratade hela natten typ. 😊 Men som sagt, det är bara vänskap, även om det inte låter så. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Memphis: Älskar fleet foxes! Tycker allt de gör låter som att det kommer från naturromantiska vidder utomhus.. Antingen daggtäckta morgnar eller vandringar bland berg med hög luft. Det bandet och Mazzy star är mina favvisar på sistone.

Jasså va kul att du också gillar dem!

Tack för tipset om Mazzy star, jättesköna ju, precis min smak. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Du gillar ju allt.

Nej.

Gillar verkligen inte:

Björn Rosenström

Per Gessle

Magnus Uggla

Orup

etc

Och är inte så förtjust i några artister som ni brukar prata om:

Bob Hund

Band of horses.

etc

:rolleyes: Men annars ja, är öppen för det mesta.

edit, okej, Band of horses är hyfsade ändå.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla vilka lärare som ger kurserna & checka med andra kursare du litar på och som har huvet på skaft om de lärarna är bra.

Det borde jag iofs göra. Kan tänka mig att det inte är klart än vilka som håller i kurserna iofs. De är kvällskurser 7,5 poäng andra halvan i höst. Men det ska jag kolla!

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen hem! Låter gött med bruden!

Tack ska du ha. Ja, det är otroligt skönt att finna någon som man verkligen har mycket gemensamt med, uppväxt, åsikter, intressen osv. Någon att dela tankar med som man annars sällan kan få luftat.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack ska du ha. Ja, det är otroligt skönt att finna någon som man verkligen har mycket gemensamt med, uppväxt, åsikter, intressen osv. Någon att dela tankar med som man annars sällan kan få luftat.

Brudinlägget missade jag. Vart?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul förresten att Linus, Joachime o drloop börjat hänga lite mer i tråden..

Men var tog slejnard vägen?

Japp, det e kul med fler folk! 😄

Slejnard har varit ganska frånvarande det senaste ja.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

I UA sen i fredags, trodde jag sade det.

I förrgår hade jag sjukt mysig kväll med en tjejkompis som jag kommit väldigt nära, vänskapligt. Vi åt fin middag med rött vin, gick ut och tog en öl, jag sov över hos henne och vi pratade hela natten typ. 😊 Men som sagt, det är bara vänskap, även om det inte låter så. 😛

här

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...