Overkill Postat 26 mars 2011 Postat 26 mars 2011 Så, nån av er som kommer släcka ned alla lysen ikväll dårå? Nja. Kommer snarare bli på lyset.
SadamJR Postat 26 mars 2011 Postat 26 mars 2011 Så, nån av er som kommer släcka ned alla lysen ikväll dårå? Varför då?
Neosus Postat 26 mars 2011 Trådstartare Postat 26 mars 2011 Tänkt koka fika men kan inte bestämma mig om jag e sugen eller inte.
Dingbats Postat 26 mars 2011 Postat 26 mars 2011 Fy på dig! säg förlåt på engång för det du gjorde du vet att man inte får göra så här? gå nu till koridoren och du får inte vara med aktiviteten gå till ditt rum och du får inte titta på TV under helgen m.m. du får inte vara med leken för din beteende Förlåt mig mamma,pappa,fröken,lärare och de andra vuxna för det jag gjorde för fel även jag har ingen aning om vad jag gjorde FÖR FEL IGEN OCH FÅR STRAF Önskar jag hade skrivit
Neosus Postat 26 mars 2011 Trådstartare Postat 26 mars 2011 ...men först vill jag bara säga: kjaaaaaaaam 🥰 gnatt 😑
debatt Postat 26 mars 2011 Postat 26 mars 2011 Inte många vettiga svar man fick ur er hur ni gör med kläder ni använt i många år men som inte är sönder. Om ni slänger dem - VAR slänger ni dem då? Det finns inga gula klädbehållare där jag bor och att gå 500 meter för att slänga dem i glas- eller metallbehållarna verkar fel. 😳
debatt Postat 26 mars 2011 Postat 26 mars 2011 Djävlar vad tidigt ni lägger er. Jag har knappt gått upp ännu.
SadamJR Postat 26 mars 2011 Postat 26 mars 2011 Inte många vettiga svar man fick ur er hur ni gör med kläder ni använt i många år men som inte är sönder. Om ni slänger dem - VAR slänger ni dem då? Det finns inga gula klädbehållare där jag bor och att gå 500 meter för att slänga dem i glas- eller metallbehållarna verkar fel. 😳 Vad var det för fel med mattrasor? Köp dej en vävstol.
debatt Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 Vad var det för fel med mattrasor? Köp dej en vävstol. Sygöra är för fruntimmer. Bortsett från SadamJrs svar på området så rådde total tystnad. Får anta att övriga slänger sina använda kläder i soppåsen bland mjölkpaket och använda kondomer.
debatt Postat 27 mars 2011 Postat 27 mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=lMMVeTG7LAQ Ställt fram klockan hoppas jag! 😕 Ingen uppe nu heller??? 🤪 Jag ska gå till vinden och röja lite nu då. Kånka upp lite kartonger som ska dit är det frågan om.
Recommended Posts