Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Det finns nästan inga afärrer här, och jag har en tvättid.

Tvätta dessa först en gång och fundera vilka affärer du ska handla i nästa gång.

Jag hade samma tankar igår. På måndag ska jag tvätta. Igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

NÄR bestämmer ni er för att ett plagg ni haft ett bra tag inte bör bäras längre??

T-shirt, skjorta, jacka, brallor... vad AVGÖR det liksom? De passar fortfarande och är inte sönder.

Bara använda tusentals gånger.

Diskutera

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår träffade vi en producent vi gillar som tyckte våra låtar var asbra och ville att vi skulle remixa hans electropopband och så ville han även göra låtar med oss. Han proddar åt maskinen bland annat och har gjort en låt som sålt guld. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

NÄR bestämmer ni er för att ett plagg ni haft ett bra tag inte bör bäras längre??

T-shirt, skjorta, jacka, brallor... vad AVGÖR det liksom? De passar fortfarande och är inte sönder.

Bara använda tusentals gånger.

Diskutera

När de börjar bli slitna, urtväddade och allmänt äckliga. Använder bara jeans, tshirts och kortbrallor så modeaspekten har jag släppt för längesen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår träffade vi en producent vi gillar som tyckte våra låtar var asbra och ville att vi skulle remixa hans electropopband och så ville han även göra låtar med oss. Han proddar åt maskinen bland annat och har gjort en låt som sålt guld. 😑

Har ni många egna låtar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår träffade vi en producent vi gillar som tyckte våra låtar var asbra och ville att vi skulle remixa hans electropopband och så ville han även göra låtar med oss. Han proddar åt maskinen bland annat och har gjort en låt som sålt guld. 😑

🥰:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

När de börjar bli slitna, urtväddade och allmänt äckliga. Använder bara jeans, tshirts och kortbrallor så modeaspekten har jag släppt för längesen.

Slitet och urtvättat är ju högsta mode nu...

Så de behöver inte ha hål någonstans eller icke fungerande dragkedjor etc för att kasseras?

Jag har ALLTID följt alla modetrender konsekvent!! 😠

Så fort något blir mode vägrar jag att köpa det!

Ingen annan ska bestämma vad jag ska ha på mig.

Ibland krockar dock modet med utbudet - butiken HAR inget annat än det moderiktiga,

men då får man gå till en annan butik och ofta hamnar man då nånstans med mer klassiska

och mindre trendiga plagg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle idag kunna fylla en hel garderob med tröjor, skjortor, byxor m.m. som jag inte brukar bära numera, men som inte är sönder och inte är för små. Inte så urtvättade eller slitna heller egentligen.... de har bara 20 år på nacken. Vad gör jag då med dem? Ett stort lass tvättade jag upp i torsdags. På måndag ska jag tvätta ett lass till och sedan ett lass till en annan dag.

Skänka till Japan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Slitet och urtvättat är ju högsta mode nu...

Så de behöver inte ha hål någonstans eller icke fungerande dragkedjor etc för att kasseras?

Jag har ALLTID följt alla modetrender konsekvent!! 😠

Så fort något blir mode vägrar jag att köpa det!

Ingen annan ska bestämma vad jag ska ha på mig.

Ibland krockar dock modet med utbudet - butiken HAR inget annat än det moderiktiga,

men då får man gå till en annan butik och ofta hamnar man då nånstans med mer klassiska

och mindre trendiga plagg.

Hål är bland det allmänt äckliga. Trasiga dragkedjor kan man byta. Kostar 280 kr på en vinterjacka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår träffade vi en producent vi gillar som tyckte våra låtar var asbra och ville att vi skulle remixa hans electropopband och så ville han även göra låtar med oss. Han proddar åt maskinen bland annat och har gjort en låt som sålt guld. 😑

Men dra på världsturné nån gång då!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hål är bland det allmänt äckliga. Trasiga dragkedjor kan man byta. Kostar 280 kr på en vinterjacka.

Mm... på vinterjacka är det ju idé att byta.

Men du slänger alltså plagg när de är slitna.

Funderar på om jag ska göra mig av med 20 kilo t-shirts m.m.

Hål i strumpor då?

Kalsonger med fartränder?

Hur gör ni andra??

Link to comment
Dela på andra sajter

Mm... på vinterjacka är det ju idé att byta.

Men du slänger alltså plagg när de är slitna.

Funderar på om jag ska göra mig av med 20 kilo t-shirts m.m.

Hål i strumpor då?

Kalsonger med fartränder?

Hur gör ni andra??

Förr gav jag alltid gamla tshirts mm till mormor som gjorde mattraqsor av dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...