Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Okej skiva, kasst omslag. Inte ens kul. Dåligt försök att upprepa Omslag: Martin Kann.

Håller fullständgt med dig. Sedan råkar jag tycka att några av deras bästa låtar råkar ligga på just det albumet.

enhanced-buzz-32474-1300477746-20.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller fullständgt med dig. Sedan råkar jag tycka att några av deras bästa låtar råkar ligga på just det albumet.

Njag vet inte. Den är lite solidare än Folkmusik, men det finns ingenting på den som slår exempelvis Upp upp upp ner, Düsseldorf, Pratstund (texten där alltså), ja hela den skivan egentligen, Allt på ett kort, Det skulle vara lätt, Jag rear ut min själ (låten), med mera. De har blivit gubbar. Inget fel i det, lite mysig musik, men inte samma sak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget fel i det, lite mysig musik, men inte samma sak.

Tror det är där vi diffar. Jag har jämnåriga kompisar som håller med dig.

Men jag tycker att senaste albumet bräcker något av det dom gjort tidigare. Endast överträffad av första EP'n.

Som sagt, det är min åsikt. Såg Bob Hund 1994 och tyckte inte att dom riktigt uppfyllde mina förväntningar. 🙂

Edit: dig med dig, wtf?

Redigerat av joachime
Link to comment
Dela på andra sajter

Njag vet inte. Den är lite solidare än Folkmusik, men det finns ingenting på den som slår exempelvis Upp upp upp ner, Düsseldorf, Pratstund (texten där alltså), ja hela den skivan egentligen, Allt på ett kort, Det skulle vara lätt, Jag rear ut min själ (låten), med mera. De har blivit gubbar. Inget fel i det, lite mysig musik, men inte samma sak.

Du är något av en hedersgubbe själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...