Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Reagerar fortfarande ibland när folk skriver "demonen" och menar demonproducenten.. det var ju en annan en gång i tiden - Lundins gamla smeknamn, "Demoniqus". Ack vad tiden går.

Grahn, kommer du ihåg när jag skrev en låt om muffins till dig? Det var min första låt på forumet. 🙂

Annons
Postat

Men har du försökt med disco då?

Jag skulle bara tröttna. Det blir lite åt det hållet iaf i en grej jag håller på med. Men det lär bara vara jag som associerar till disco.

Postat

Reagerar fortfarande ibland när folk skriver "demonen" och menar demonproducenten.. det var ju en annan en gång i tiden - Lundins gamla smeknamn, "Demoniqus". Ack vad tiden går.

Grahn, kommer du ihåg när jag skrev en låt om muffins till dig? Det var min första låt på forumet. 🙂

Jodå! 🥰😄

Postat
Svängig var den också.

Ta upp den traditionen igen, gör en sång om... om... Pazo.

Postat
Förresten, kom på jag träffat på dig långt innan forumet. Du samplade ljud på vimarskolan med en minidisc. Måste varit 2001 eller nåt.
Tufft, har ingen aning tyvärr.
Postat

Svängig var den också.

Ta upp den traditionen igen, gör en sång om... om... Pazo.

Åh, tyvärr.. den tiden är förbi!

Men några blev det: trombonisten, nattvaktaren, hammagrella, grahn, joachime..

Postat

Jo det har jag. Och fler ska det bli.

Det varken har eller ska jag. Däremot kanske jag äter chips sen. Kanske.

Jag ska inte heller:

åka slalom

stuka foten

rita hästar

laga renskav

stryka skjortor

mata katter

klä gran

ringa mamma

koka soppa

Postat

Är det rätt att uppmana till otrohet apropå ingenting?

Aldrig!

Det leder aldrig till något gott. Däremot kan man uppmana nån att avsluta en dålig relation. Men aldrig genom otrohet.

Postat

Jag ska inte heller:

stuka foten

Nä nu ringde min lilla klocka för förhastade klausala slutsatser.. det där kan du faktiskt inte lova att undvika. De andra är mer trovärdiga.

Postat

Nä nu ringde min lilla klocka för förhastade klausala slutsatser.. det där kan du faktiskt inte lova att undvika. De andra är mer trovärdiga.

Förlåt, jag menade stuva foten.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.