Fidden Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 om christer ulfbåge säger flatland en gång till kommer jag skjuta ihjäl honom.
Dingbats Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 om christer ulfbåge säger flatland en gång till kommer jag skjuta ihjäl honom. Han ska alltid styra in snacket mot matematisk filosofi den jäveln...
Pazo Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Han ska alltid styra in snacket mot matematisk filosofi den jäveln... Eller BMX och Skateboard
Dingbats Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Han är lika gammal som min pappa Tjugo år äldre än min.
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Verkar som om det kan bli 10 rätt och 8 på Topptipset på det tips jag inte fick inlämnat eftersom ombudet inte klarade av att registrera kupongerna eftersom det var "fel" kuponger med fel lag. Brorsan har dock lämnat in med fel kuponger flera gånger utan problem. Det är nåt som ombudet ska markera på tipsinlämningsmaskinen för att få det rätt, men han visste inte hur man gjorde det. Inga stora pengar dock som tur är.
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 om christer ulfbåge säger flatland en gång till kommer jag skjuta ihjäl honom. Varför det? Är inte det en skidskytt? HEJA NORGE! Min idol är Marit Björgen.
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Nej, nu få det bli bajspappersköp. Kanske nån chokladkaka också.
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Ska bara säga först att jag ska se på Sherlock Holmes kl 22.55-01.00 inatt på Kanal 9. Morden i Midsomer (nytt avsnitt) 21-22.50 på SVT1 hade kunnat vara aktuell, men det stod i den digitala programtablån att den skyldige är den unge boxaren. Fy fan vilken tabbe. Som min kompis som alltid säger resultaten i matcher jag ser reprisen av. "För att spara tid åt dig" heter det då... 🤪
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 ... kladdkaka blir det kanske... både före och efter
SadamJR Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Ska bara säga först att jag ska se på Sherlock Holmes kl 22.55-01.00 inatt på Kanal 9. Morden i Midsomer (nytt avsnitt) 21-22.50 på SVT1 hade kunnat vara aktuell, men det stod i den digitala programtablån att den skyldige är den unge boxaren. Fy fan vilken tabbe. Som min kompis som alltid säger resultaten i matcher jag ser reprisen av. "För att spara tid åt dig" heter det då... 🤪 Fan ta dej.
Dingbats Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Vad ska jag nu göra i två timmar? Lyssna på Håkan Hellström.
SadamJR Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Lyssna på Håkan Hellström. Har faktiskt nästan inte hört honom alls, förutom några takter här och där. Likadant med kent.
Dingbats Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Har faktiskt nästan inte hört honom alls, förutom några takter här och där. Likadant med kent. Kent kan du skippa.
Neosus Postat 9 januari 2011 Trådstartare Postat 9 januari 2011 Dom e ju helt värdelösa. Båda två. Basta.
SadamJR Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Har kollat. Det här avsnittet handlar verkligen om boxning.
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Jag äter middag nu - triclorepasta m köttsåsplus mjölk. Har fortfarande inte kommit iväg till bajspappersinköpet.
debatt Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 (redigerat) Det var inte jag som hittade på att det var den unge boxaren som var den skyldige i Morden i Midsomer. Det var romanförfattarens och den digitala programtablåns fel i min digitalbox. Redigerat 9 januari 2011 av debatt
Recommended Posts