Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Jag pratade med en jävligt härlig kund nyss, vi brukar skämta som fan. Antagligen way mer än vad min chef gillar. Alldeles nyss pratade vi om matlagning och jag sa att jag var helt kass på det. Sen så säger jag att "Varför behöver jag vara bra på det? Jag har flickvän." Och han garvar järnet av sig. Vi skämtar att jag lär få käftsmäll om jag säger sånt i hennes närhet. Jag säger att hon har humor med sånt, så det är ingen fara, vi vet båda att jag bara driver med det. Så säger jag "Jag får ligga oavsett."

Chockad tystnad. Sen så garvar han så han tappar telefonen. 😄 Tur att chefen inte var där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag pratade med en jävligt härlig kund nyss, vi brukar skämta som fan. Antagligen way mer än vad min chef gillar. Alldeles nyss pratade vi om matlagning och jag sa att jag var helt kass på det. Sen så säger jag att "Varför behöver jag vara bra på det? Jag har flickvän." Och han garvar järnet av sig. Vi skämtar att jag lär få käftsmäll om jag säger sånt i hennes närhet. Jag säger att hon har humor med sånt, så det är ingen fara, vi vet båda att jag bara driver med det. Så säger jag "Jag får ligga oavsett."

Chockad tystnad. Sen så garvar han så han tappar telefonen. 😄 Tur att chefen inte var där.

En dag på jobbet. Enligt din chef får man inte ha roligt. Har chefen roligt själv?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns progressiva kontaktlinser numera, för bra seende på både nära och långt håll - de är precis som progressiva glasögon slipade på olika sätt på samma glas. Om man har astigmatism så kan man dock inte använda sådana kontaktlinser, utan får förlita sig på progressiva glasögon istället. När mitt behov kommer tids nog så kanske de löst detta med astigmatismen på sådana progressiva kontaktlinser.

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll ska Memphis se Ungern-Holland på TV4 Sport.

Han kommer enkom för denna händelse att hyra sig en led-tv

som han lämnar tillbaka på söndag, efter ytterligare två

matcher i EM-kvalet som visas imorgon.

På tisdag kommer han på (ja, han kan ju inte ha fullkoll

med en gång sådär bara, helt apropå...) att Sverige spelar

på tisdag mot Moldavien. Då bestämmer han sig för att köpa

en tv istället för att behöva hyra en hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...