Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Blandade ihop med Mount Eerie. hehehehehe

Men hur låter Woods då? Är det likt på något sätt eller är det bara namnet? Freak folk säger Wikipedia, och då tänker jag mer på Sung Tongs-Animal Collective än Mount Eerie, men det kan ju vara bra. Brooklyn. Mount Eerie ligger i (staten) Washington.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men hur låter Woods då? Är det likt på något sätt eller är det bara namnet? Freak folk säger Wikipedia, och då tänker jag mer på Sung Tongs-Animal Collective än Mount Eerie, men det kan ju vara bra. Brooklyn. Mount Eerie ligger i (staten) Washington.

Nja alltså såg bara att dom skulle spela i Stockholm och eftersom jag trodde Woods = Mount Eerie undrade jag om du skulle gå. Men den frågan blir ju dum nu när Woods ≠ Mount Eerie.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja alltså såg bara att dom skulle spela i Stockholm och eftersom jag trodde Woods = Mount Eerie undrade jag om du skulle gå. Men den frågan blir ju dum nu när Woods ≠ Mount Eerie.

Jaha. Det hade ju varit grymt om han/de kom hit. Jag skulle gärna se honom igen spela något annat än riva av senaste skivan som han gjorde förra året. Typ lite lugna grejer.

Man ser att du inte läser något med datorer på ditt "skiljt från"-tecken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså det skulle ju se snyggare ut för ens image som artist att komma från någon liten stad/håla typ Nyköping eller Valdemarsvik eller vad vet jag än Stockholm.

Ja, eller Vänersborg då. Fast helst att man bor kvar där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad drygt. Vi har en kursbok på den här nya kursen men den är extraläsning, boken vi följer och som egentligen gäller är inte släppt än (skriven av nån på institutionen) så vi har den bara som pdf... 328 sidor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad drygt. Vi har en kursbok på den här nya kursen men den är extraläsning, boken vi följer och som egentligen gäller är inte släppt än (skriven av nån på institutionen) så vi har den bara som pdf... 328 sidor.

En på min kurs sa att hon föredrog pdf:er och sitta och läsa framför datorn än böcker. Hon är konstig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...