Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

hee hee! Kom precis två fnittrande tjejjer och lämnade en lapp med ett namn och telefonnummer samt en liten smiley och sa att de hade en kompis som tyckte jag var söt! Misstänker starkt att det var den ene av de två som var kompisen. Roligt ju! Känner mig smickrad.

Link to comment
Dela på andra sajter

hee hee! Kom precis två fnittrande tjejjer och lämnade en lapp med ett namn och telefonnummer samt en liten smiley och sa att de hade en kompis som tyckte jag var söt! Misstänker starkt att det var den ene av de två som var kompisen. Roligt ju! Känner mig smickrad.

Har du blivit flyttad till en mellanstadieskola nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

hee hee! Kom precis två fnittrande tjejjer och lämnade en lapp med ett namn och telefonnummer samt en liten smiley och sa att de hade en kompis som tyckte jag var söt! Misstänker starkt att det var den ene av de två som var kompisen. Roligt ju! Känner mig smickrad.

Sött. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner någon här någon som seriöst säger högt LOL? Inte sarkastiskt, inte ironiskt utan som ett seriöst uttryck för att han tycker något är roligt.

Om ja, känner ni också lust att stoppa upp en monsterdildo i röven på den människan så djupt att personen i fråga känner smaken av sin egen rövsvett?

EDIT: På ett icke-sexuellt vis.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Känner någon här någon som seriöst säger högt LOL? Inte sarkastiskt, inte ironiskt utan som ett seriöst uttryck för att han tycker något är roligt.

Om ja, känner ni också lust att stoppa upp en monsterdildo i röven på den människan så djupt att personen i fråga känner smaken av sin egen rövsvett?

EDIT: På ett icke-sexuellt vis.

Nej, det låter som någon som har problem med sitt känsloliv.

Nu ska jag ta itu med mitt tvättliv.

Cheerio!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner någon här någon som seriöst säger högt LOL? Inte sarkastiskt, inte ironiskt utan som ett seriöst uttryck för att han tycker något är roligt.

Om ja, känner ni också lust att stoppa upp en monsterdildo i röven på den människan så djupt att personen i fråga känner smaken av sin egen rövsvett?

EDIT: På ett icke-sexuellt vis.

NEJ jag gillar inte Dildos... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick ett brev idag som är poststämplat den 17:e. En hel jävla VECKA sen! Skandal.

Fast brevet är daterat den nittonde. Det måste stå fel på stämpeln bara. Puh.

Fast det lär vara postat den tjugonde, så ändå dåligt att jag inte fick det för tre dar sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick upp till gänget som jag fick lappen ifrån, de satt med grupparbete, och frågade efter den som hette Ida. Kunde inte dölja ett leende men blev lite besviken när det inte var hon jag hade hoppats på - en av dom var faktiskt skitfin! Höll ändå skenet uppe och erbjöd en parkpromenad, det skulle ju vara katastrofalt att dra sig ur då, men hon tackade nej (!) och sa att hon inte hade tid idag. De andra log och peppade henne men hon sa att hon var upptagen och att jag skulle ringa henne. Jag sa okej, vinkade och gick.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick upp till gänget som jag fick lappen ifrån, de satt med grupparbete, och frågade efter den som hette Ida. Kunde inte dölja ett leende men blev lite besviken när det inte var hon jag hade hoppats på - en av dom var faktiskt skitfin! Höll ändå skenet uppe och erbjöd en parkpromenad, det skulle ju vara katastrofalt att dra sig ur då, men hon tackade nej (!) och sa att hon inte hade tid idag. De andra log och peppade henne men hon sa att hon var upptagen och att jag skulle ringa henne. Jag sa okej, vinkade och gick.

Heja, heja!

Link to comment
Dela på andra sajter

En gubbe i tvättstugan var rädd och påtalade att han ville ha sin tvätt kvar i torkrummet in på min tvättid. Det får man ju alltid ha, en timme. Fick intrycket av att han bara skulle kolla in vem jag var. När jag var en sväng och handlade alfagroddar så log alla mot mig.

Är kriget i Libyen slut?

Link to comment
Dela på andra sajter

EDIT: Dingbats, du borde läsa A portrait of the artist as a young man. Sida upp och ner med ordfäktning jag tror du skulle uppskatta.

Ska jag ge mig in i skönlitteraturens värld blir det som ytterligare ett nytt projekt som tar massa tid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...